پنج‌شنبه, می 2, 2024
Xbox

امروز برای یک مکمل Game Pass جدید فشار دهید

همه ما به قسمت PC Game Pass دسترسی نداریم. اگر این کار را می کنید، ممکن است بخواهید بنشینید و برای نسخه جدید تماشا کنید.

Cassette Beasts (PC) امروز در PC Game Pass قرار گرفت. ما تصور می کنیم که با نوار قرقره بیرون می آید و شما باید یک مداد را در آن بچسبانید تا آن را بپیچید.

Cassette Beasts چیزی شبیه واهی است زیرا برخی از بازی‌های کلاسیک را گرد هم می‌آورد. در نگاه اول به نظر می رسد یک جلسه پوکمون و افسانه زلدا، همانطور که در محیطی 2.5 بعدی کار می کنید و سیاه چال ها و کوه ها را کاوش می کنید. اما وقتی صحبت از مبارزه به میان می‌آید، بیشتر یادآور یک JRPG نوبتی است، زیرا خودتان در نبردهای مبتنی بر منو با دشمنان روبرو خواهید شد.

سپس کمی خواهد بود جستجوی لباس، زیرا می توانید به موجودات غول پیکر تبدیل شوید تا از تقویت های عنصری و حملات ویژه آنها برای از بین بردن دشمن استفاده کنید. در نهایت همه چیز به پوکمون باز می‌گردد زیرا موجوداتی را که شکست می‌دهید می‌توانید جمع‌آوری کنید و با هم ترکیب کنید تا موجودات بیشتری برای تبدیل شدن به آنها ایجاد کنید. تأثیرات زیاد، زمان کم.

موسیقی نقش زیادی در این میان دارد. یک نوار کاست در عنوان به دلایلی وجود دارد. جدای از موسیقی متن فوق‌العاده، هیولاهایی که شما احضار می‌کنید به نظر می‌رسد از Walkmen شما بیرون می‌آیند، و این ترکیبی از ایده‌هایی است که ما نمی‌توانیم منتظر امتحان کردن آنها باشیم. این از بسیاری از توسعه دهندگانی است که در Stardew Valley کار کرده اند، بنابراین یک شجره نامه در اینجا نیز وجود دارد.

ما سعی خواهیم کرد که نمکی که Cassette Beasts بود نخوریم برای ایکس باکس وعده داده شده است، اما هنوز در انتظار است. با این حال، زمزمه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است هنوز در اواخر بهار 2023 به آن دست پیدا کنیم، بنابراین امیدواری وجود دارد.

اگر بیشتر یک Xboxer هستید، آوریل یک غذای دیگر برای شما آماده کرده است. آخرین مورد بندیکت فاکس (کنسول، ابر و رایانه شخصی) در تاریخ 27 آوریل منتشر می شود و به نظر می رسد جواهر و جواهر تخیلی یک بازی است. به زودی منتظر بررسی باشید.

ما همچنین سرنخ هایی در مورد آنچه در ماه مه اتفاق می افتد داریم. 2 مه Redfall (سری X، سری S، PC، Cloud) است. در 4 می، Ravenlok نسبتاً زیبا (کنسول، رایانه شخصی)، در حالی که 11 می شاهد انتشار Fuga: Melodies of Steel 2 (کنسول، رایانه شخصی) ناخوانده هستیم. در 23 می می توانید Amnesia: The Bunker (کنسول)، در 25 می Railway Empire 2 (کنسول، رایانه شخصی) و در نهایت در 30 می Farworld Pioneers (کنسول، رایانه شخصی) بازی کنید.

برخی از بازی ها در 30 آوریل برنامه ریزی شده است، بنابراین آماده باشید. Bugsnax (ابر، کنسول و رایانه شخصی)، همه انسان ها را نابود کنید! (ابر، کنسول و رایانه شخصی)، Dragon Quest Builders 2 (ابر، کنسول و رایانه شخصی)، Tetris Effect Connected (کنسول و رایانه شخصی) و Unsouled (ابر، کنسول و رایانه شخصی) همگی به زودی از این سرویس بازنشسته خواهند شد. بنابراین اگر این برنامه را دارید حتما آنها را بازی کنید.

آیا Cassette Beasts شما را به Redfall می‌برد؟ در نظرات یا در شبکه های اجتماعی به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *