شنبه, می 4, 2024
برترین

اسپین آف Orphan Black تابستان امسال از شبکه AMC پخش خواهد شد

کلون کلون در شرف دور هم جمع شدن است. AMC اعلام کرده است که سری اسپین‌آف یتیم سیاه، Orphan Black: Echoes، در تاریخ 23 ژوئن (23 ژوئن) به نمایش در خواهد آمد.

Orphan Black: Echoes با بازی کریستن ریتر در نقش لوسی، زنی که تحت یک عمل پزشکی قرار می گیرد و بیدار می شود و هیچ خاطره ای از شخصیت خود ندارد. ریتر پیش از بازی در سریال مارول «جسیکا جونز» در سریال AMC «Breaking Bad» نقشی تکراری داشت.

سریال جدید چندین دهه پس از پایان Orphan Black آغاز می شود. طبق خلاصه داستان AMC برای «Orphan Black: Echoes»، این سریال «گروهی از زنان را دنبال می‌کند که راه خود را به زندگی یکدیگر می‌پیوندند و سفری هیجان‌انگیز را آغاز می‌کنند که رمز و راز هویت آنها را آشکار می‌کند و داستانی دلخراش از عشق و عشق را روایت می‌کند. … افشای خیانت.»

کیلی هاوز، آماندا فیکس، آوان جوگیا، جیمز هیرویوکی لیائو و ریا کیلستد بازیگران اصلی سریال هستند. فیلم اصلی Orphan Black با بازی She-Hulk: Attorney At Law ستاره تاتیانا ماسلانی در نقش سارا منینگ و چندین زن تقریباً یکسان دیگر که متوجه شدند همگی شبیه‌سازی شده‌اند. ماسلانی هیچ یک از نقش های خود را در این سریال تکرار نخواهد کرد، اما برخی از بازیگران مکمل Orphan Black در فصل اول Echoes حضور خواهند داشت.

Orphan Black: Echoes توسط Anna Fishko ساخته شده است و در 23 ژوئن در AMC، AMC+ و BBC America در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *