پنج‌شنبه, می 2, 2024
مقاله

بررسی آسیاب فلفل – سرگرمی خالص با ایده های درخشان در طول مسیر

در این پلتفرمر فوق‌العاده زمین را بچرخانید و در سطوح عالی حرکت کنید.

Pepper Grinder یکی از آن بازی های پلتفرم دوبعدی است که ایده بزرگی دارد. و ایده بزرگ درخشان است. شما شخصیت کوچکی هستید که در سطوح وسیع می‌چرخید، دوربین دورتر است و شما در حال انجام تمرین هستید. یک دریل! این به شما امکان می دهد از شن و ماسه و خاک عبور کنید و با سرعت سرسام آوری بیرون بیایید. آنها می توانند دشمنان را سوراخ کنند تا زمانی که آنها چیزی جز استخوان فک و غضروف زیبا نباشند. مته به شما اجازه می دهد تا ماشینی را که پرچمی را که هر سطح را به پایان می رساند، بالا می برد. با مته می توانید اسلحه ها، آبپاش ها، اسکیدوها و موارد دیگر را کار کنید. مهمتر از آن، Pepper Grinder یک بازی است که در آن جزئیات کوچک اهمیت دارند. و این را به محض دیدن تاک ها دانستم.

انگورها خیلی زود معرفی می شوند. آنها انبوهی از برگ های خاردار هستند که اگر خیلی نزدیک شوید باعث آسیب می شوند. جریمه نقدی. حتی آشکار. اما چیزی که من دوست دارم این است که وقتی شن یا خاکی را که درختان انگور به آن چسبیده اند سوراخ می کنید، به شکلی دلپذیر و دیوانه کننده می لرزند. شما از انرژی ناشی از مته خود می لرزید. بازی تشخیص داد که ممکن است این اتفاق بیفتد و بنابراین آن را ممکن کرد. اگر از من بپرسید نشانه خوبی است.

این دو عنصر – ایده بزرگ، توجه به چیزهای کوچک – یک بازی شاداب و همیشه در حال تغییر را تعریف می کنند که در چند روز گذشته برای من شادی به ارمغان آورده است. شاید خوانده باشید که Pepper Grinder یک بازی کوتاه است و همینطور است. اما یک بازی کوتاه هنوز هم می تواند بیشتر از اشتیاق شما برای آن دوام بیاورد و فلفل آسیاب هرگز این کار را نمی کند.

اینم تریلر Pepper Grinder.در یوتیوب تماشا کنید

در ابتدا، سطوح از لذت ناب فرو رفتن در زمین و سپس مسابقه دادن در زمین لذت می برند. مناطقی که می توانید در آن ها سوراخ کنید به وضوح مشخص شده اند و معمولاً جواهرات درخشانی دارند که مانند سکه های ماریو عمل می کنند و منتظر راهنمایی شما هستند. در زیر زمین، بازی تماماً در مورد کشف خط مسابقه پیچ در پیچ است: مته تکان می‌خورد و شما همیشه از تند بودن آن آگاه هستید، اما همچنان می‌توانید بالا و پایین بروید و در منحنی‌های آرام حرکت کنید. آنها می توانند به عقب بپرند و از زمین شیرجه بزنند و قبل از غواصی در زیر زمین به کسی حمله کنند. یک دکمه را فشار دهید و شما نیز با سرعت انفجاری منفجر شوید. وقتی کوسه حمله می‌کند و ناپدید می‌شود، قرار است شبیه آرواره‌ها باشد، اما در واقع من را به یاد خیاطی می‌اندازد. در مراحل اولیه خود – و در طول یک رئیس به یاد ماندنی در اواسط بازی – Pepper Grinder شبیه یک بازی است که در آن شما یک سوزن خیاطی هستید و درون و بیرون پارچه با دقت، هنر و شادی می رقصید.

اما Pepper Grinder نیز بی قرار است، بنابراین به زودی یک ایده جدید در هر سطح ظاهر می شود. دشمنان، لوبیاهای کوچک با گریمس و عاج ناروال، قبل از ضربه زدن و مرگ ظاهر می شوند. سپس برخی از آنها اسلحه، شعله افکن، هاورپک و زره می گیرند. برخی ممکن است از شما بخواهند که از بالا یا از پشت حمله کنید. به ناچار از آنها به عنوان عناصر پازل استفاده می‌شود، حتی در اتاق‌هایی که در انبوهی کوچک تند ظاهر می‌شوند. این یک تجارت در میان چیزهای دیگر است.




قهرمان Pepper Grinder در جاده ای یخ زده بین کامیون های بزرگ اسکیت سواری می کند.


در «سنجش فلفل»، قهرمان در حین حرکت در میان انفجارهای شعله، بر روی یک میله عمودی بر روی یک سکو سوار می شود.

آسیاب فلفل. | اعتبار عکس: بازی‌های Ahr Ech/MP2/Devolver Digital

بنابراین در کنار دشمنان شما امتیازات گیر و سپس دستکش می گیرید که در آن باید کشتی بگیرید، در یک کمان تاب بخورید، دریل را شلیک کنید و سپس شاید به یک نقطه گیر دیگر وصل شوید، یک تکه زمین که باید در یک کمان به آن ضربه بزنید. از طریق، آخرین نکته! سپس انگورها را می گیرید. شما شروع به دریافت اسلحه و موسیقی جاز دیگری می کنید که در دریل شما می افتد. هر سطح ایده های خاص خود را دارد و پنج سکه در پشت زمینه های به هم پیوسته پنهان شده است که شما را تشویق به ریسک کردن می کند.

چیزهای زیادی در این بازی وجود دارد که من قبلاً بسیاری از آنها را فراموش کرده ام، به این معنی که بیشتر این بررسی را صرف پیمایش در تصاویر Switch خود کردم. وای خدا، قسمت زیرزمینی که من مجبور بودم در پیچ و خم های خاکی حرکت کنم در حالی که از چرخ های پوشیده شده با سنبله طفره می رفتم! اوه خدا، بخش‌هایی از گدازه که باید قبل از اینکه بتوانم آنها را سوراخ کنم، ماگما را خنک می‌کردم. رئیسی که بخشی از تعقیب و گریز بود! دریاچه های یخ زده ای که باید در سریع ترین زمان ممکن حفاری می کردم تا بین مناطق گرم حرکت کنم.


در Pepper Grinder، قهرمان در دنیایی پر از دروازه های تلنگر حرکت می کند.


قهرمان یک اتاق مخفی با یک سکه طلایی در فلفل آسیاب پیدا می کند.  در زیر او بقیه سطح با شرورهای قارچ مانند مختلف وجود دارد.

آسیاب فلفل. | اعتبار عکس: بازی‌های Ahr Ech/MP2/Devolver Digital

بهترین این سکانس ها از مته هم به عنوان سلاح و هم به عنوان نیروی محرکه استفاده می کنند. شما این انفجارهای سرعت را به هم زنجیر می کنید و به صورت کمان و شیب در سراسر صفحه پرواز می کنید، بی توجه به هرج و مرجی که ایجاد می کنید. در زمان‌های دیگر، آسیاب فلفل ممکن است کمی بی‌تفاوت شود: دستکش‌های آن نیاز به حرکت بین سوراخ کردن و گرفتن دارند، که به معنی ماشه‌ها و دکمه‌های صورت است که مغز گیج من همیشه نمی‌توانست از عهده آن برآید. در اینجا یک مبادله بین جریان و پیچیدگی وجود دارد، و Pepper Grinder اغلب به آن ضربه می زند.

در اواخر بازی، فلفل آسیاب خود را به عنوان دانش‌آموز Half-Life نشان می‌دهد، با چند ایده که فقط شادی خالص، شادی مطلق است. حتی وقتی همه چیز تمام می شود، هنوز سکه هایی برای شکار و چیزهایی که قفل آنها را باز می کنند وجود دارد. سپس فقط جزئیات برای لذت بردن شما وجود دارد. یک فروشگاه آنلاک وجود دارد که در آن می‌توانید با دستگاه‌های کپسولی که با مته‌تان کار می‌کنند، چیزهایی بخرید. سطحی وجود دارد که شما در حال کار در آشپزخانه هستید و همه افراد بد ناگهان ظروف آشپزی وحشتناکی دارند و مانند Swelter از Gormenghast در حال چرخیدن هستند. من همیشه Pepper Grinder را به عنوان بازی مته به یاد می آورم – بازی که روح پاک Drill Dozer را تجسم می بخشد. اما وقتی کمی بیشتر به آن فکر می کنم، یاد یک بازی با جواهرات می افتم، یک بازی ساخته شده از قطعات پر زرق و برق.

کد بررسی برای آسیاب فلفل توسط Devolver Digital ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *