جمعه, می 17, 2024
PlayStation

جزئیات گیم پلی جدید، مبارزان آینده فاش شد و نسخه ی نمایشی منتشر شد – PlayStation.Blog

آن قوطی‌های اسپری را آماده کنید، زیرا اخبار تازه‌ای را مستقیماً از نمایشگاه Street Fighter 6 – به میزبانی لیل وین، در خیابان‌ها می‌بینیم! قطعه نهایی ما شامل اطلاعات دقیق در مورد تور جهانی، مبارزات با آواتارهای سفارشی شما در Battle Hub، ویژگی های خیره کننده برای درخشان کردن تجربه شما در میدان مبارزه، نمایش مبارزان سال 1 و نسخه ی نمایشی امروز می توانید بازی کنید.


Street Fighter 6 Showcase: جزئیات گیم پلی جدید، مبارزان آینده فاش شد و نسخه ی نمایشی راه اندازی شد

یک بازی نقش آفرینی در سراسر جهان

World Tour یک حالت داستانی تک نفره است که در آن بازیکنان می توانند آواتار سفارشی خود را ایجاد کنند تا با پشتیبانی استادان افسانه ای یک رمز و راز همه جانبه را تجربه کنند. آخرین مکان در سفر شما نیشال است، کشوری در حال توسعه که در گوشه ای دورافتاده از آسیا پنهان شده است.


Street Fighter 6 Showcase: جزئیات گیم پلی جدید، مبارزان آینده فاش شد و نسخه ی نمایشی راه اندازی شد

در طول ماجراجویی‌های خود، با هر جنگنده افسانه‌ای از فهرست Street Fighter 6 آشنا می‌شوید. از بلیط‌های هواپیما برای سفر به سراسر جهان استفاده کنید تا هر یک از 18 جنگنده را پیدا کنید – برخی از آنها پنهان‌تر از بقیه هستند. با ثبت نام در سبک آنها شاگرد آنها شوید و حرکات ویژه آنها را یاد بگیرید. با دادن هدایا و انجام ماموریت ها، پیوند خود را با هر استادی تقویت کنید. همه اینها را با هم ترکیب کنید تا با ایجاد ارتباطات شخصی با این مبارزان افسانه ای، صحنه های جدید را باز کنید. آن را در دفتر خاطرات خود بنویسید!

ما تور جهانی را برای بازتعریف محدوده بازی سنتی مبارزه ایجاد کردیم، بنابراین مراقبت بیشتری برای ایجاد یک تجربه شخصی با ترکیب عناصر RPG عمیق انجام دادیم. شما می توانید اقلام و غذا را برای بازگرداندن نشاط، ایجاد مزاحم یا ایجاد بدافزار مصرف کنید. همانطور که آواتار خود را سطح می کنید، امتیاز مهارت کسب می کنید که می توانید برای سفارشی کردن بیشتر مجموعه حرکت اصلی خود، روی درخت مهارت خرج کنید.

مراقب دشمنان سر گرمی باشید که شما را در خیابان ها تعقیب می کنند تا مبارزه را شروع کنند! قفل Drive Stall را در درخت مهارت، منحصر به فرد تور جهانی، باز کنید تا زمان را کاهش دهید تا از دشمنان دوری کنید یا با یک حرکت استادانه به خود مزیت بدهید. در حین مبارزه، زمانی که دشمن در حال رعد و برق است، می توانید به آنها ضربه بزنید تا زمان فشار برای وارد کردن آسیب بیشتر را القا کنید. ایده آل برای خاموش کردن یخچال های مزاحم و هواپیماهای بدون سرنشین!

با نبردهای آواتار آشوب ایجاد کنید و با کلوپ ها نظم دهید

آیا همه آواتارهایی را که می‌سازید می‌شناسید، که هر کدام ظاهر و سبک مبارزه منحصر به فرد خود را دارند؟ آنها را به Battle Hub ببرید و در نبردهای آواتار سفارشی که در آن حد نبردهای شما تخیل شماست، آنها را در برابر سایر بازیکنان آنلاین آزاد کنید. از آواتار خود با سبک Dhalsim، Zangief’s Screw Piledriver، و Ken’s Hadoken یا هر ترکیب دیوانه وار دیگری که ممکن است به تنظیمات مضحک منجر شود، استفاده کنید. مراقب باشید زیرا حریف شما ممکن است دامنه حرکات احمقانه تری داشته باشد.

اگر نظم بیشتر مورد شماست، یک باشگاه در Battle Hub راه اندازی کنید تا بازیکنان همفکر خود را پیدا کنید. نماد باشگاه خود را سفارشی کنید و یونیفرمی طراحی کنید که فقط اعضای باشگاه شما بتوانند آن را نشان دهند.

نوآوری برتر در میدان جنگ

در جشن سری Street Fighter، ویژگی Battle Damage را معرفی می کنیم! در طول یک دعوا، شخصیت‌ها عرق‌ریزتر می‌شوند و بریدگی‌ها، کبودی‌ها و دیگر نشانه‌های آشکار دعوای شدید ایجاد می‌کنند. این فقط در حالت‌های آفلاین خاصی در دسترس است و می‌توان آن را در تنظیمات غیرفعال کرد.

ما متعهد به دسترسی در Street Fighter 6 هستیم و جلوه‌های صوتی را بهبود بخشیده‌ایم که به شما می‌گوید چقدر از حریف خود فاصله دارید، حملات چقدر بالا است، اگر حمله ای متقاطع است و همچنین نشانگر درایو باقی مانده شما را نشان می‌دهد.


Street Fighter 6 Showcase: جزئیات گیم پلی جدید، مبارزان آینده فاش شد و نسخه ی نمایشی راه اندازی شد

ما همچنین ابزارهای مقدماتی متنوعی برای تمام سطوح مهارت داریم. آموزش‌های صیقلی و راهنمای شخصیت‌ها، پایه‌ای محکم برای هر شخصیت، به‌ویژه آن‌هایی که تجربه کمی از بازی‌های مبارزه‌ای دارند یا هرکسی که می‌خواهد شخصیت‌های جدید را امتحان کند، فراهم می‌کند. سومین نوع کنترل ما، در کنار کلاسیک و مدرن، پویا است، که در آن بازیکنان می توانند با فشار دادن یک دکمه، حرکات زرق و برق دار را آزاد کنند – بله، ضربه زدن دکمه خوش آمدید! وقتی راحت شدید، می‌توانید آزمایش‌های ترکیبی را امتحان کنید، که شامل ترکیب‌هایی با دشواری‌های متفاوت است.

حالت Arcade یک حالت تک نفره در Fighting Ground است که در آن با CPU رقابت می کنید و در مورد داستان هر جنگنده اطلاعات بیشتری کسب می کنید. حالت Arcade را برای هر شخصیت کامل کنید تا قفل تصاویری را باز کنید که بعداً می‌توانید در گالری مشاهده کنید. نمرات شما همچنین می تواند در تابلوهای امتیازات آنلاین آپلود شود، بنابراین به آنجا بروید و جهان را به چالش بکشید.

علاوه بر حالت کلاسیک در مقابل، Street Fighter 6 شامل نبرد تیمی و نبرد شدید است. با یا در مقابل سایر بازیکنان یا CPU در نبرد تیمی با ایجاد یک تیم و انتخاب پارامترهای مناسب، بازی کنید. Extreme Battle از مجموعه ای از قوانین همراه با ترفندهای سرگرم کننده مانند Running Bulls یا نسخه ویژه ما از Hot Potato پیروی می کند. بازی Extreme Battle را انجام دهید تا اصول اولیه بازی را بیاموزید یا ضرب و شتم خالص را از بین ببرید.

با ایجاد یک اتاق سفارشی جدا از Battle Hub، به صورت آنلاین با سایر بازیکنان بازی کنید. چهار کابینت مجازی موجود در اتاق را می توان روی One on One، Extreme Battle و Training تنظیم کرد. اتاق‌های سفارشی هم‌اکنون دارای حداکثر 16 بازیکن هستند!

مسابقات رتبه‌بندی شده بازگشته‌اند، جایی که می‌توانید با بازیکنان دیگر در سراسر جهان مبارزه کنید و امتیازات لیگ را برای صعود به رتبه‌ها جمع‌آوری کنید. ما اقداماتی را برای کاهش ترس از باخت در یک بازی در سطوح خاص انجام داده ایم. اول، یک ویژگی حفاظتی یکباره کاهش رتبه برای افرادی که دارای رتبه الماس و پایین تر هستند وجود دارد. برای تشویق بازی آنلاین، تازه کارها در صورت باخت دیگر امتیاز لیگ را از دست نمی دهند. در نهایت بازیکنان رنکینگ طلا و مستر به لیگ تنزل نخواهند داشت. هر شخصیت همچنین دارای رتبه فردی خود است، که آزمایش یک شخصیت جدید را در یک مسابقه رتبه بندی شده آسان تر از همیشه می کند. امیدواریم از این ویژگی ها برای بهبود گیم پلی خود استفاده کنید!

*یک ثانیه طول می کشد تا نفس بکشید* اگر تا اینجا پیش رفته باشید، متوجه خواهید شد که Street Fighter 6 چقدر محتوای دارد. تیم توسعه ما خود را برای ایجاد عنوانی به چالش کشیده است که همه بازیکنان از آن لذت ببرند.

شخصیت های سال اول سبک خود را با خود می آورند

چهار جنگنده به فهرست Street Fighter 6 در اولین سال ما پس از پرتاب می‌پیوندند! رشید که اولین بار در Street Fighter V ظاهر شد، در تابستان 2023 بازمی گردد. AKI مرموز در پاییز 2023 به تیم ملحق خواهد شد. اد، همچنین از Street Fighter V، در زمستان 2024 حمله می کند. سرانجام، افسانه، هیولا، آکوما متعالی در Street Fighter 6 در بهار 2024 غوغا خواهد کرد! هر چهار نفر از این شخصیت ها در تور جهانی ادغام شده اند، جایی که می توانید حرکات ویژه آنها را یاد بگیرید و پیوند خود را تقویت کنید. آنها همچنین در نسخه های Deluxe و Ultimate Street Fighter 6 گنجانده شده اند که اکنون می توانید آنها را پیش خرید کنید!

لحظه شما نسخه ی نمایشی شما


Street Fighter 6 Showcase: جزئیات گیم پلی جدید، مبارزان آینده فاش شد و نسخه ی نمایشی راه اندازی شد

امروز نسخه ی نمایشی Street Fighter 6 را در پلی استیشن 5 بازی کنید و پلی استیشن 4! برای مشاهده آنچه که بازی کامل ارائه می دهد، به داخل بروید. مکانیک مبارزات اولیه را از آموزش یاد بگیرید و سبک مبارزه لوک و ریو را در کتابچه راهنمای کاراکترها تمرین کنید. انگشت خود را در لحظات آغازین تور جهانی فرو ببرید و با ویژگی ایجاد آواتار عمیق آزمایش کنید. آواتارهای سفارشی را می توان پس از انتشار به بازی کامل در همان پلتفرم منتقل کرد!

اگر تا به حال این کار را نکرده‌اید، نمایشگاه Street Fighter 6 را ببینید تا از مناظر شهر لذت ببرید، زیرا تقریباً زمان آن فرا رسیده است که به خیابان بروید. Street Fighter 6 در 2 ژوئن برای PS5 و PS4 عرضه می شود! اکنون Outfit 1 Color 10 را برای Chun-Li، Jamie، Manon، Dee Jay، Juri و Ken پیش‌خرید کنید – پیش‌سفارش‌ها از فروشگاه PlayStation با 18 عنوان ویژه و برچسب همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *