جمعه, می 3, 2024
اخبار

زمانی که فیلم ماریو در نتفلیکس و دیگر پلتفرم های استریم منتشر می شود

ماریو روز چهارشنبه دوباره به پرده بزرگ جهش کرد فیلم برادران سوپر ماریو. اگرچه لوله‌کش محبوب یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی در تمام دوران است، حضور او در فیلم بسیار محدود است. این بار، او و دوستانش با گروهی کامل از افراد مشهور سرشناس همراه با یک فیلم انیمیشن خیره‌کننده از ایلومینیشن، همان استودیویی که به‌خاطر تهیه‌کنندگی فیلم‌های Minions شناخته می‌شود، مورد توجه قرار می‌گیرند.

بسیاری از افرادی که با بازی های ماریو بزرگ شده اند ممکن است در مورد فیلم کنجکاو باشند، اما ممکن است نخواهند پول خود را صرف بلیط فیلم یا خرید یک نسخه فیزیکی کنند. خوشبختانه برای طرفداران ماریو، فیلم‌های Illumination پس از انتشار در چندین سرویس پخش از جمله نتفلیکس ظاهر شده‌اند. در اینجا همه چیزهایی است که می دانیم در مورد زمان و مکان پخش فیلم جدید ماریو. با فرا رسیدن تاریخ های تایید شده بیشتر، این پست را به روز خواهیم کرد.

فیلم ماریو کی میاد؟ به نتفلیکس می آیید؟

ما هنوز تاریخ تایید شده ای برای آن نداریم فیلم برادران سوپر ماریو به نتفلیکس، شرکت مادر یونیورسال Illumination می پیوندد قرارداد با نتفلیکس این بدان معناست که فیلم‌های او پس از حداقل چهار ماه در Peacock در سرویس پخش در دسترس خواهند بود.

برای مثال می‌توان به دیگر فیلم‌های فعلی ایلومینیشن نگاه کرد Minions: The Rise of Gruبه عنوان مثالی که یک برنامه زمان بندی احتمالی انتشار را به ما می دهد. ظهور گرو پخش شد منحصرا در Peacock در سپتامبر 2022 و پس از آن حدود هفت ماه پس از اکران در سینما در نتفلیکس آمد. با توجه به این برنامه فیلم برادران سوپر ماریو انتظار می رود در اکتبر یا نوامبر 2023 برای پخش در نتفلیکس در دسترس باشد.

اراده فیلم برادران سوپر ماریو به سرویس های پخش دیگر می آیید؟

مشابه فیلم های قبلی ایلومینیشن Minions: The Rise of Gru، فیلم برادران سوپر ماریو به طور انحصاری در Peacock قبل از سایر سرویس های پخش در دسترس خواهد بود. این فیلم در تاریخ 3 آگوست برای پخش در Peacock در دسترس خواهد بود. طبق وب سایت رسمی.

فیلم را می توان به صورت دیجیتالی در مقابل پنجره طاووس خریداری کرد. با استفاده از یکی از لینک های زیر می توانید این کار را انجام دهید.

به روز رسانی (16 مه): فیلم در حال حاضر برای اجاره یا خرید دیجیتالی در دسترس است، بنابراین ما لینک هایی را در پایین پست قرار داده ایم.

به روز رسانی (6 ژوئیه): ما پست را با اطلاعات مربوط به تاریخ اکران فیلم در طاووس به روز کرده ایم و قیمت فیلم را در سرویس های پخش تنظیم کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *