پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

نحوه خرید Prime Day 2023 با قیمت 2 دلار یا کمتر

مشترکین آمازون پرایم که قبلا عضویت خود را لغو کرده‌اند، می‌توانند به مدت یک هفته و تنها با ۲ دلار دوباره به Amazon Prime متصل شوند. این نه تنها هفت روز ارسال رایگان Prime را برای همه خریدهای واجد شرایط و دسترسی به هدیه‌های دیگر مانند Prime Video و Prime Gaming برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه زمان بندی این معامله به این معنی است که می‌توانید از همه مزایا لذت ببرید. روز نخست 2023 فروش به عنوان عضو پرایم آمازون.

امسال Prime Day در 11 و 12 ژوئیه برگزار می شود که اگر امروز از پیشنهاد ویژه استفاده کنید، دو روز آخر هفته تبلیغاتی شما را پوشش می دهد.

به طور معمول، Amazon Prime 15 دلار در ماه هزینه دارد، که حدود 3.75 دلار در هفته است، و این تبلیغات یک هفته ای با تخفیف را برای مشترکین منقضی شده بسیار عالی می کند.

تخفیف های بیشتر برای عضویت Amazon Prime

پیشنهاد اشتراک یک هفته ای برای اعضای بازگشته تنها راه برای دریافت اشتراک ارزان آمازون پرایم قبل از Prime Day نیست.

کاربران جدید می توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه Amazon Prime ثبت نام کنید و از طیف کاملی از هدیه‌ها و پیشنهادهای ویژه در این ماه لذت ببرید. به همین ترتیب، هر کسی که از کمک های دولتی مانند SNAP یا Medicaid دریافت می کند، می تواند این کار را انجام دهد برای اشتراک آمازون پرایم با تخفیف درخواست کنید هزینه از فقط 7 دلار در ماه.

معاملات اولیه روز پرایم بیشتر

توجه داشته باشید که اگر از اشتراک یک هفته‌ای برای اعضای بازگشتی یا استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه برای کاربران جدید استفاده می‌کنید، حساب شما به طور خودکار به قیمت 15 دلار در ماه در پایان دوره تبلیغاتی باز می‌گردد، مگر اینکه زودتر لغو کنید.

در حالی که Prime Day تا هفته آینده شروع نمی شود، افرادی که از یکی از تبلیغات عضویت Amazon Prime استفاده می کنند، می توانند از چندین پیشنهاد اولیه Prime Day که قبلاً در دسترس است، از جمله یک ماه رایگان Kindle یا Audible Unlimited، یک کارت هدیه 15 دلاری رایگان استفاده کنند. ، به علاوه انواع بازی های تخفیف دار و تجهیزات بازی مانند هدست و کنترلر. حتماً مرکز Prime Day 2023 ما را برای بهترین معاملات بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *