یکشنبه, می 5, 2024
مقاله

فصل اول Diablo 4 در اواخر جولای می آید و دشمنان و تجهیزات فاسد جدیدی را به همراه دارد.

Diablo 4 فصل 1 در 20 ژوئیه پخش می شود و نوید یک باس فایت جدید، یک خط جستجوی جدید و تجهیزات را می دهد تا در اختیار شما قرار گیرد.

معروف به فصل شراین فصل به معرفی «هیولاهای بدخیم» می پردازد. این هیولاها توسط بلیزارد به عنوان “مزاحمات پوسیده” توصیف می شوند که دیوانه وار در Sanctuary پرسه می زنند. آنها از حمله به هر کسی یا هر چیزی که سر راهشان قرار بگیرد دریغ نخواهند کرد.

یک خط جستجوی جدید روی از بین بردن این دشمنان جدید تمرکز خواهد کرد. کورموند، کشیش سابق کلیسای جامع نور، در این امر به شما کمک خواهد کرد. او به شما آموزش می دهد تا «قلب های بدخواه» را که منبع قدرت هیولاها هستند، تسخیر کنید و «آنها را به نیروهای تغییر دهنده ساختار تبدیل کنید».

دیابلو IV | فصل شرور | تریلرها را اعلام کنیددر یوتیوب تماشا کنید

بلیزارد اعلام کرد: «شرارتی که ارتش جهنم‌های سوزان را فراگرفته است، نمی‌تواند کنترل نشود – شما باید قبل از اینکه تمام Sanctuary تحت طلسم آن قرار گیرد، آن را در سرچشمه پایان دهید. می‌توانید تریلر فصل اول Diablo 4 را در بالا مشاهده کنید.

در فصل بدخیم 32 قلب بدخیم در چهار دسته وجود دارد. اینها به نوبه خود “پاداش های منحصر به فرد” را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد شرارت را علیه خود انجام دهید.

“کشتن دشمنان تا حدی فاسد، یک نوع هیولای شریر، یک قلب شریر را از بین می برد. اینها را می‌توان با انجام مراسمی با قفس صحافی، آیتمی که در طول مسابقه فصل به دست می‌آید، ضبط کرد.» بلیزارد توضیح داد.

«دشمنان تا حدی فاسد نژادی سرسخت هستند و به راحتی از بین نخواهند رفت. تلاش برای تسخیر قلب باعث می شود که دشمن نیمه فاسد دوباره به عنوان یک دشمن کاملا فاسد متولد شود. وقتی این فیوژن ها شکست می خورند، نسخه ای از Malefic Heart را به جا می گذارند که می تواند به جای یک جواهر معمولی در سوکت های آلوده مخصوص جواهرات شما قرار گیرد.


برای کشف منبع و جلوگیری از گسترش شر “به هر قیمتی” با کورموند همکاری کنید. تصویر کولاک

علاوه بر این، می‌توانید تونل‌های مخرب جدید Diablo 4 را نیز جستجو کنید تا محرک فساد را پیدا کنید.

در اینجا وارشان مصرف شده، رئیس جدید این فصل را خواهید یافت که در تصویر زیر مشاهده می کنید.


آنها دوستانه به نظر می رسند … Image Blizzard.

همچنین، هنگامی که این فصل شروع به کار کرد، مجموعه جدیدی از تجهیزات برای اضافه کردن به موجودی شما وجود خواهد داشت – شش مورد منحصر به فرد برای کشف، و همچنین هفت “جنبه افسانه ای برای کسب در طول سفر فصل”.

وقتی این فصل پخش می‌شود، حتماً مراقب راهنماهای فصل شروران ما باشید. ما همچنین راهنماهای متنوع دیگری برای Diablo 4 داریم که می‌توانید در طول فصل جدید به آن‌ها بپردازید.

در جای دیگری از اخبار، یکی از بازیکنان Diablo 4 اخیراً چیزی را پیدا کرده است – حداقل در ابتدا – نسخه ای غول پیکر از دشمن ترسناک قصاب بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *