جمعه, می 3, 2024
PlayStation

فصل 2 فورتنایت، قدرت های خدایان را به بتل رویال می آورد – PlayStation.Blog

جعبه پاندورا گشوده شده است و اسطوره ها و فانی ها را رها می کند چهارده روز فصل 5 فصل 2! افسانه های المپیک – مانند خدای رعد و برق زئوس و هادس، پادشاه عالم اموات – اکنون با خشم غیرمعمولی بر جزیره بتل رویال حکومت می کنند. مانند پوزئیدون در فصل 5، فصل 2: ​​افسانه ها و فانی ها، همین حالا، جریان را علیه آنها برگردانید!

مکان های افسانه ای

Grim Gate در انتظار شماست

آنقدر شجاع هستید که با وحشت دنیای اموات روبرو شوید؟ به سمت غرب جزیره به سمت دروازه گریم بروید. یکی از راه های دسترسی اما مراقب سربروس، سگ سه سر باشید که از این مکان محافظت می کند. آیا او را در نبرد شکست خواهید داد؟

وارد عالم اموات شوید

به خانه Hades: The Underworld خوش آمدید. این سرزمین تخریب شده مانند قلب هادس بایر است.

المپ باشکوه

المپ، خانه زئوس، نقطه مقابل دنیای زیرین است – ساختمان ها و بناهای تاریخی عظیم، کوه بزرگ را زینت می دهند. از تمام شکوه آن لذت ببرید، اما مراقب دشمنان باشید.

این میدان نبرد جنگجویان است

آرس، خدای جنگ، همیشه به دنبال چالش بعدی خود است. در جنوب کوه المپوس به میدان نبرد Ares’ Brawler’s Battleground بروید. (برای همه شما علاقه مندان به Ares، او لباس خدمه Fortnite در آوریل 2024 خواهد بود.)

از مکان هایی که خدایان با خود آورده اند شگفت زده شوید، اما فراموش نکنید که چه چیز دیگری از جعبه پاندورا بیرون آمد…

هرج و مرج را به زمین بیاورید

از سلاح ها و قدرت های خدایان برای هموار کردن راه خود برای پیروزی استفاده کنید. در اینجا نگاهی گذرا به آنچه می توانید در Myths & Mortals استفاده کنید آورده شده است:

با رعد و برق زئوس دشمنان را نابود کنید

با پرتو رعد و برق زئوس طوفانی را بر مخالفان خود بیاورید. این قدرت را آزاد کنید تا در هوا پرواز کنید و مانند خود زئوس رعد و برق پرتاب کنید. شما می توانید در مجموع سه پیچ و مهره بیندازید، بنابراین از این قدرت عاقلانه استفاده کنید. برای ادعای این قدرت افسانه ای، زئوس را شکست دهید یا آن را در آن سوی جزیره بیابید.

تفنگ تهاجمی Warforged را بگیرید

تفنگ تهاجمی جنگی یک تفنگ تهاجمی قدرتمند اما سرسخت است که برای خدایان تشنه جنگ ساخته شده است. با آسیب و سرعت آتش بالا، جای تعجب نیست که مورد علاقه آرس است. با کاوش در جزیره یا شکست دادن Ares برای نسخه Mythic یکی را پیدا کنید.

با تفنگ Gatekeeper دیوانه شوید

تفنگ Gatekeeper سه شلیک تهاجمی از فاصله نزدیک شلیک می کند که برای نبردهای نزدیک عالی است. این تفنگ ساچمه ای که توسط Hephaestus برای Cereberus ساخته شده است، نیش تقریباً به اندازه Cereberus قوی است. او را شکست دهید تا نسخه Mythic را دریافت کنید یا جزیره را برای جمع آوری یک نسخه معمولی کاوش کنید.

خطر را با هاربینگر SMG اعلام کنید

هاربینگر SMG تقریباً به اندازه خود هادس بی رحم و بی رحم است.زمان پس زدن و شلیک این مسلسل هر چه بیشتر شلیک کنید افزایش می یابد. پس دقیق باش! با شکست دادن هادس برای نسخه افسانه ای منادی عذاب شوید، یا با پیدا کردن یک نسخه معمولی در جزیره به سادگی منادی هرج و مرج باشید.

شکار شکارچی DMR

الهه آرتمیس هوس شکار می کند و ترجیح می دهد بین خود و طعمه اش فاصله بگیرد. Huntress DMR که برای مجازات فانی ها ساخته شده است، با خدایان همخوانی ندارد. برای دریافت نسخه افسانه ای زئوس را شکست دهید یا یک نسخه معمولی را در سراسر جزیره پیدا کنید.

با بال های ایکاروس پرواز کنید

رعد و برق زئوس تنها قدرت المپیا نیست! در آسمان پرواز کنید و دشمنان خود را با بال های ایکاروس بمباران کنید. اگر بال های خود را برای مدت طولانی باز کنید، بال های شما می سوزند و آسیب زیادی می بینند. پس زیاد خودتون رو درگیر نکنید! (وقتی خیلی نزدیک به خورشید پرواز می کنید به چه معناست؟) این نیروی افسانه ای را می توان در سراسر جزیره یافت.

قدرت کافی برای شما نیست؟ بعداً در فصل، قدرت المپیک “Chains of Hades” در دسترس خواهد بود. مطمئناً شما را مجذوب خود خواهد کرد، پس مراقب خود باشید!

اسطوره ها و مدها

موجودات ماوراء الطبیعه تمایل دارند که طرفدار تکنیک های پیشرفته باشند. مود جدید Thermal Scope را می توان به هر سلاحی با اسکوپ وصل کرد و نمای اسکوپ را دو برابر کرد و یک افکت حرارتی اضافه کرد که می تواند روشن یا خاموش شود. مثل هرمس سریع باشید؟ حالت Speedgrip سرعت حرکت شما را هنگام هدف گیری افزایش می دهد.

مدها را می‌توان در نیمکت‌های مود پیدا کرد، که اکنون در پناهگاه‌های سلاح قرار دارند. Unleashed Bunkers در اواسط بازی باز می شوند، بنابراین هر وقت زمانش رسید، به آنها حمله کنید تا برای مودها و سلاح ها!

گذرنامه نبرد اسطوره ها و فانی ها

علاوه بر فصل 5، فصل دوم نیز منتشر می شود گذرنامه نبرد افسانه ها و فانی ها. با کسب XP در Fortnite Battle Royale، Creator-Crafted Islands، LEGO Fortnite، Rocket Racing و جشنواره Fortnite، قفل جوایز Fortnite را با Battle Pass باز کنید. این جوایز شامل لباس هایی از برخی از افسانه های فوق الذکر، از جمله زئوس و آرتمیس است!

پاس نبرد Myths & Mortals را فقط با 950 V-Bucks خریداری کنید و با پیشرفت در آن تا 1500 V-Bucks به دست آورید.

است

با خرید گذرنامه نبرد اسطوره‌ها و مورتالز می‌توانید این لباس‌های المپیک را باز کنید:

  • سربروس (فورا قفل باز می شود): برخاستن از عالم اموات.
  • آفرودیت: با قلب خود رهبری کنید.
  • پوزیدون: پادشاه ساحل.
  • مدوسا: مدافع سنگدل بشریت.
  • زئوس: جنگجو-پادشاه خدایان.
  • آرتمیس: همه باید به قوانین طبیعت از جمله خدایان احترام بگذارند.
  • هادس: ناظر عالم اموات.

خدایان تنها کسانی نیستند که برای کنترل عناصر شناخته شده اند. آواتار Korra را در اواخر فصل باز کنید.

وقتی جعبه پاندورا باز شد، زمان آن فرا رسیده است که به یک اسطوره برای خود تبدیل شوید. در فصل 5، فصل 2: ​​افسانه ها و فانی ها، سلاح ها و قدرت های خدایان را به عهده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *