شنبه, می 4, 2024
اخبار

لباس‌های Palworld اینجا هستند و خدایا…اوه نه…

پوکمون با سلاح (همچنین به عنوان Palworld) یک موفقیت بزرگ است و بسیاری از کودکان و نوجوانان از بازی کاردستی بقا در جهان باز لذت می برند. احتمالاً این یک منبع الهام‌بخش محبوب برای لباس‌های هالووین امسال است، و بنابراین، همانطور که انتظار می‌رفت، برخی از شرکت‌ها در حال حاضر کالاهای غیررسمی تولید می‌کنند که می‌توانند در پاییز امسال کسی را برای خرید آب نبات در خانه‌تان بکوبند.

Palworld میلیون ها بازیکن دارد و در حال حاضر یکی از پربازیگرترین بازی های جهان است. همانطور که من این پاراگراف را در یک بعد از ظهر سه شنبه تصادفی می نویسم، بیش از 300000 بازیکن همزمان در Steam وجود دارد. بازی با ناز، پوکمونمانند حیوانات به نام Pals یک موفقیت پرفروش است، و وقتی چیزی به این سرعت بزرگ می‌شود، اغلب منجر به دوره‌ای از زمان عجیبی می‌شود که در آن کالای رسمی هیچ جا پیدا نمی‌شود. بنابراین مطمئناً شرکت های دیگر شروع به تولید و فروش بدلی کردند Palworld کالا، از جمله برخی از لباس‌های کاملاً عجیب و غریب.

همانطور که توسط VG24/7، Palworld– مانند بسیاری از بازی های ویدیویی موفق دیگر – لباس های ماکت را برای فروش در وب سایت های مختلف ارائه می دهد. در Redditآیا کسی این لباس های تمام اندام را در حال حاضر برای فروش دیده است AliExpress برای 20 دلار. این لباس‌ها شبیه لباس‌های دهه 80 هستند که از داروخانه می‌خرید چون فراموش کرده‌اید فردا هالووین است و بچه‌ها با اکراه آن‌ها را می‌پوشند، زیرا هنوز آب نبات می‌خواهند. همچنین نوعی ترسناک تصور کنید یکی از آن ها اواخر شب پس از تماشای یک سری فیلم ترسناک در خانه شما را می زند.

VG24/7 من لباس های مشابه یا احتمالاً دقیقاً مشابه را پیدا کردم در eBay، اگرچه قیمت آنها در اینجا 22 دلار است. به نظر می رسد وب سایت دیگری حداقل یکی از این لباس ها را می فروشد، به ویژه نوع زرد Grizzbolt. منقیمتش هم حدود 38 تومنه. آخرین مورد می گوید توسط: Dongguan Shiri Huanbao Dianzishangwu Youxian Gongsi فروخته می شود. گوگل زیاد ظاهر نشد، اما به نظر می رسد یک شرکت چینی باشد. (این زمان خوبی است برای ذکر این نکته که باید «dropshipping» را در گوگل جستجو کنید. فقط برای سرگرمی.)

برای کسانی که کنجکاو هستند، به نظر نمی رسد که PocketPair، استودیوی پشت آن باشد Palworld، تمامی لباس های رسمی بر اساس بازی را منتشر کرده است. بنابراین احتمالاً همه اینها فقط تقلیدهای عجولانه است. من حتی متقاعد نیستم که این لباس‌ها دقیقاً شبیه عکس‌هایی هستند که در آنها تبلیغ می‌شوند. قبل از خرید هشدار داده شود.

و برای کودکانی که در نهایت لباس دوستان به تن می کنند Palworld برای هالووین امسال، متاسفم، اما در اینجا این است که چگونه ترفند یا درمان تمام شب برای شما انجام می شود:

پیرزن: اوه، ببین. چه پوکمون نازی

کودک: من رفیقم…

پیرزن: اوه، خیلی خوب است، عزیزم، کمی کارامل بخور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *