جمعه, می 3, 2024
اخبار

نحوه دریافت Annihilape در پوکمون گو

آنهیلاپه اولین حضور خود را در پوکمون گو به عنوان بخشی از رویداد “Raging Battles” در ژانویه 2024.

نسل نهم جنگی و شبح از Primeape تکامل یافته استو هر دو بخشی از خط تکاملی Gen 1 Mankey هستند.

قبل از اینکه Primeape بتواند تکامل یابد، یک الزام ویژه وجود دارد – اما اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر Annihilape را در دست بگیرید، چند ترفند برای تسریع روند وجود دارد.


چگونه Primeape را تکامل دهیم و Annihilape را در Pokémon Go دریافت کنیم

بعد از اینکه رویداد Raging Battles در ژانویه 2024 فرا رسید، می‌توانید Primeape را به Annihilape تبدیل کنید. 30 پوکمون Ghost یا Psychic را در نبرد شکست دهید در حالی که Primeape دستیار شماست.

علاوه بر این، شما این را می دانید Primeape مجبور نیست این پوکمون ها را شکست دهد یا در نبرد شرکت کند برای پیشبرد این نیاز تکاملی. به عبارت دیگر، Primeape به سادگی باید در هنگام شکست دادن Ghost و Psychic-types با دیگر پوکمون ها، رفیق شما باشد.

حتی با در نظر گرفتن این موضوع، در ظاهر، رویارویی با این نوع خاص در سالن‌های ورزشی، Raid یا لیگ Go Battle نیاز به کمی شانس دارد. خوشبختانه، چند روش وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید سرعت در طول فرآیندشامل:

  • در نبردهای محلی با یک دوست بجنگید، با مهمانی پر از پوکمون های سطح پایین Ghost یا Psychic
  • یک Rocket Grunt تیمی را پیدا کنید که دارای تیمی از گوست یا سایکیک پوکمون باشد، دو پوکمون اول را شکست دهید، سپس عمدا شکست بخورید و نبرد را تکرار کنید.
  • نبرد با بلانچ (که در منطقه تمرین در پایین صفحه نبرد یافت می شود) در مستر لیگ، که متاگروس را در فهرست خود خواهند داشت (با تشکر). «جاده سیلف» زیر مجموعه Reddit. برای نکته!)

تصویر: نیانتیک / شرکت پوکمون

روش “مبارزه با یک دوست” بسیار سریع‌ترین روش است، اما به کسی نیاز دارد که می‌خواهد بارها و بارها با شما بجنگد (مطمئن شوید که لطف کرده‌اید تا بتواند Primeape خود را توسعه دهد) یا یک حساب ثانویه در دستگاه دیگری و از طریق آن انجام شود. قدم به تنهایی

Fighting Blanche شاید بهترین گزینه تک نفره باشد، اما در عین حال زمان‌برترین این روش‌ها است. در هر صورت، اینها سریعتر از این نوع به طور طبیعی رخ می دهند. بنابراین اگر می خواهید در اسرع وقت Annihilape را دریافت کنید با آنها تماس بگیرید.


آیا Annihilape می تواند در Pokémon Go بدرخشد؟

در اولین حضورش Annihilape می تواند براق باشد پوکمون گو. این به این دلیل است که پوکمون های قبلی در زنجیره تکامل – Mankey و Primeape – در حال حاضر برای Shiny مناسب هستند. (آنها اولین حضور پر زرق و برق خود را در رویداد Battle Showdown در مارس 2019 انجام دادند.)

این به این معنی است که اگر قبلاً یک Mankey یا Primeape براق دارید، می توانید خیالتان راحت باشد که وقتی در نهایت آن را تکامل دهید، در نهایت به یک Annihilape براق تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *