دوشنبه, می 6, 2024
PlayStation

ویژگی‌های PS VR2 تیرانداز علمی تخیلی – PlayStation.Blog

به Stygia خوش آمدید! در راهروهای آرام این سیاره تفریحی زمانی مجلل، همراه با صداهای شیرین انفجار و تیراندازی قدم بزنید. بنشینید و از رنگ های پر جنب و جوش غروب خورشید لذت ببرید – عنصر مخفی اشعه گاما است! چرا دوستان جدیدی پیدا نمی کنید؟ باندهای آدمخوار دوست ما برای ملاقات با شما می کشند.

Bulletstorm VR شما را به داستانی پر از خون و آدرنالین با سلاح، خون و دشمنان بی رحم دعوت می کند. به عنوان گریسون هانت، مزدور نخبه سابق و دزد دریایی فعلی فضایی، شما در یک سیاره جهنمی گیر کرده اید و تنها راه خروج از آن است – یعنی از طریق تگرگ گلوله. شما و گروهتان نه تنها باید از وحشت ساکنان این سیاره جان سالم به در ببرید، بلکه باید از مردی که شما را در آنجا قرار داده انتقام بگیرید – فرمانده سابق شما، ژنرال ویکتور سارانو.


Bulletstorm VR: ویژگی های PS VR2 تیرانداز علمی تخیلی با جزئیات

راز یک تعطیلات خوب این است که عاقلانه چمدان ها را جمع کنید و سفر شما به استیجیا بدون زرادخانه بزرگی که بتوانید با دستان خود از آن استفاده کنید ناقص خواهد بود. بله، دو – با پشتیبانی انحصاری و دوگانه کامل Bulletstorm VR آن را با دو دست به دشمنان خود بدهید. مثل بقیه، حتماً در لحظه‌های تأمل آرام فکر کرده‌اید، چه حسی دارد که یک جهش یافته تشنه به خون را با سیم برق گرفتار کنید و او را به داخل یک کاکتوس تیغی پرتاب کنید؟ خوب، دیگر جای تعجب نیست! Power Leash در Bulletstorm VR یک سلاح پویا است که به شما امکان می دهد دشمنان را از دور و نزدیک بکشید، هل دهید، به دام بیاندازید و حتی منفجر کنید.

تعطیلات استراحتگاه مکانی عالی برای کشف جنبه های متفاوت از خود است. اگر یک دزد دریایی فضایی نیستید که در کار روزانه خود زحمت می کشید و به احمق های چهره جمجمه تیراندازی می کنید، چه کسی هستید؟ شاید شما یک شرور با نگرش و تیغه های کاملاً جدید انرژی باشید. Bulletstorm VR به شما امکان می دهد در دو سطح کاملاً جدید به عنوان Trishka Novak بازی کنید و دو سلاح تیغه انرژی به تیز زبان او در اختیار دارید.

البته، وقتی در تعطیلات هستید، همیشه به موارد مورد علاقه آشنا نیاز دارید، فقط در صورتی که دلتان تنگ شود. و چه چیزی آشناتر از وزن اطمینان بخش یک تفنگ خوب و قدیمی؟ هیچ چیز مانند تفنگ با یک خشاب 100 گلوله ای نیست که به شما کمک کند در آرامش بنشینید (و دشمنان خود را تکه تکه کنید). ما هفت تیر پرتاب موشک، تمرینات سرعت چند کاره و بازوکاهایی با توپ های در حال انفجار داریم. یا تفنگ ساچمه ای چهار لول چطور؟ زیرا اگر در تعطیلات نمی توانید کمی زیاده روی کنید، چه زمانی می توانید؟

به نظر می رسد یک تعطیلات رویایی است؟ با PS VR2، رویاها به واقعیت مجازی تبدیل می شوند – یا تا جایی که مدرن ترین حس ها و اپتیک ها اجازه می دهند. با میدان دید 110 درجه، می توانید از گرافیک نسل بعدی Bulletstorm لذت ببرید – و مراقب دشمنان و تله ها باشید. رزولوشن 2000 x 2040 به ازای هر چشم، سختی زمین‌های بایر و گنبدهای ترسناک استیجیا را زنده می‌کند، در حالی که سیستم حسگر حرکت شش محوره به شما امکان می‌دهد تا گریسون هانت را در حالی که شلیک می‌کند، مشت می‌کند، لگد می‌زند و می‌نوشد، تجسم کنید.

با کنترلرهای PS VR2 Sense، هر کاری شما را عمیق‌تر در دنیای Bulletstorm غرق می‌کند. انفجارها نه تنها در گوش شما، بلکه در دستان شما نیز منعکس می شود. هر سلاحی در زرادخانه شما در دستان شما احساس متفاوتی دارد – بنابراین به طور غریزی خواهید دانست که چه زمانی باید دوباره بارگیری کنید و چگونه هدف خود را تنظیم کنید.

در 18 ژانویه در سفر رویاهای خود – و کابوس های دشمنان خود به ما بپیوندید. تو را در Stygia می بینم، خرخر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *