سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
تکنولوژی

چرا رسوایی کیت میدلتون نمی میرد؟

نکته عجیب در مورد تصویری که هزاران تئوری توطئه را برانگیخت، فتوشاپ بودن آن نیست. این است که فتوشاپ شده است بد

خانواده سلطنتی بریتانیا مانند شرکتی است که هیچ تجارت اساسی ندارد، رهبری که فقط در خدمت تصویر است. کار صرفاً این است که یک نمایش نمادین از بریتانیا باشد. شخصی که این را به وضوح درک می کرد شاهزاده همسر فقید ملکه الیزابت دوم فیلیپ بود که گاهی خانواده خود را “شرکت” می نامید. او پس از انقلاب در کودکی از یونان تبعید شد. خانواده سلطنتی باید قابل مشاهده و محبوب باشد وگرنه در خطر نابودی قرار دارد. سلطنتی ها به پایگاه هواداران خود نیاز دارند. اگر به آن رسیدگی نکنند، عواقب جدی در پی خواهد داشت.

من خانواده سلطنتی را بیشتر دنبال می‌کنم زیرا آن‌ها انبوهی از بازی‌های خنده‌دار هستند، اما در دستکاری رسانه‌ها نیز یک استاد کلاس ارائه می‌کنند.

بنابراین، روابط عمومی یک مهارت حیاتی برای هر یک از اعضای شرکت است. این به چیزی شبیه به یک مسابقه تسلیحاتی منجر شده است. از آنجایی که مردم در مورد مصرف رسانه ها بیشتر خواستار شده اند، خانواده سلطنتی مجبور است یک قدم جلوتر از آنها بماند. و دایانا اسپنسر، همسر سابق پادشاه فعلی، از آن زمان در آنجا بوده است با مطبوعات بریتانیا خانواده سلطنتی برای گفتن داستان خود در مورد شکست ازدواجشان، عقب افتاده اند.

ناظران خانواده سلطنتی به خوبی می دانند که این شرکت رسانه ها را دستکاری می کند. به عنوان مثال، به عنوان الی هال، خبرنگار رویالز روشن می کند که دفاتر مطبوعاتی سلطنتی به ندرت ثبت می شوند. هال خاطرنشان می کند: «عباراتی مانند «این گزارشگر می فهمد» یا «این خبرگزاری می تواند تأیید کند» در داستان های مربوط به خانواده سلطنتی بسیار رایج است. برای هر ناظر با تجربه، این بدان معناست که دفتر مطبوعاتی درگیر است.

من چند تا را دیده ام گزارشگر فنی نمی دانم آیا این پایان واقعیت مشترک است؟. با تمام احترام، بچه ها، این یک سوء تفاهم است که چگونه به اینجا رسیدیم. من خانواده سلطنتی را بیشتر دنبال می‌کنم زیرا آن‌ها انبوهی از بازی‌های خنده‌دار هستند، اما در دستکاری رسانه‌ها نیز یک استاد کلاس ارائه می‌دهند.

با گذشت زمان، خانواده سلطنتی دریافتند که گزارش رسمی در این مورد غیر قابل اعتماد است دهه ها. کیتی کلی سلطنتی توسط کسی جز کریستوفر هیچنز نیست به عنوان یک افشاگری جدی و از جمله توصیف می کند که چگونه خانواده در طول جنگ جهانی دوم سعی کردند ارتباطات آلمانی خود را پنهان کنند. که خیلی خنده داره نود و نه نگاه پرنسس مارگارت (یا خانم عزیزم در بریتانیا) نشان می دهد که چگونه داستان های تکان دهنده رفتار بد پرنسس مارگارت به خواهرش، ملکه، قابل احترام تر به نظر می رسد. که در قطعه یدکیشاهزاده هری به طور مفصل در مورد بی میلی دفتر مطبوعاتی سلطنتی برای دفاع از همسرش صحبت می کند – و در حالی که او انگیزه های خاص خود را دارد، بسیاری از ادعاهای او واقعی هستند. (به عنوان مثال، دفتر پادشاه چارلز سوم داستان های نامطلوب در مورد سایر اعضای خانواده پخش خواهد کرد.) و البته، بعد از آن، رویدادی رخ داد که سلطنت معروف به پرنسس دایانا را تکان داد.

با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید به رویدادهای اخیر بپردازیم. جدول زمانی رویدادها چیزی شبیه به این است: در پایان ماه دسامبر، دو رسانه این موضوع را اعلام کردند شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتونخواهد شد به ایتالیا سفر کنید. سپس، در ژانویه، آن سفر به طور ناگهانی لغو شد میدلتون پس از عمل جراحی بهبود یافت. هر اتفاقی افتاد، بی برنامه بود. کنزینگتون به سختی سفری را اعلام می کرد که می دانست شاهزاده خانم نمی تواند انجام دهد. تا قبل از فتوشاپ بد روز مادر، آخرین باری که تصویری از میدلتون در اینستاگرام کاخ کنزینگتون ظاهر شد، در 29 دسامبر بود، به عنوان بخشی از یک مونتاژ بررسی سال.

در اطلاعیه رسمی در مورد این عملیات آمده است که بعید است به رویدادهای عمومی “قبل از عید پاک” یعنی 31 مارس امسال بازگردد. خوب، شاید اگر شخصیت تلویزیونی Concha Calleja بود، این خیلی مهم نبود در یک برنامه اسپانیایی به نام ادعا نشده است فیستا میدلتون بعد از عمل خوب نبود. (کالجا نیز پیشنهاد داد مایکل جکسون به قتل رسید.) تنها ادامه اطلاعیه است. واکنش کاخ غیرعادی بود: آن به ثبت رسید گزارش را تکذیب کنید

در همین نقطه بود که تمام جهنم شکست.

شغل میدلتون در انظار عمومی است و او ماه هاست که رفته است. در غیاب اطلاعات بیشتر، گمانه زنی ها در مورد عوارض جدی جراحی و حتی طلاق (تمام شده) زیاد است. خیانت ادعایی ویلیامز). به همین دلیل مهم بود که عکس روز مادر درست باشد: این حداقل دلیلی بود که میدلتون در کما نبود.

معرفی کنید یک شاهزاده خانم به معنای واقعی کلمه روی یک لپ‌تاپ خم شدم و سعی کردم ابزار شفا را پیدا کنم

متأسفانه تصویر منتشر شده شلخته بود. کار فتوشاپ آنقدر بد بود که چندین خبرگزاری (این آسوشیتدپرس، رویترزGetty Images و خبرگزاری فرانسه) “اعلامیه قتل” را صادر کرد و به مردم توصیه کرد از عکس استفاده نکنند. ارتباطات از این نوع نادر است و علاقه دوباره به محل اختفای میدلتون را برانگیخته است. هیجان هم دارد CNN را بر آن داشت تا همه عکس‌های قبلی را بررسی کند از کاخ کنزینگتون

فراداده عکس روز مادر – که جرقه طوفان آتش فعلی را برانگیخت – نشان می دهد که این یک عکس بوده است. دو بار ذخیره شد در فتوشاپ توضیح کار بد فتوشاپ، همانطور که به طور عمومی توسط The حساب رسمی X یک چیز در مورد کاخ کنزینگتون این است که میدلتون خودش این کار را انجام داد.

هر چقدر هم که خنده دار است، تصور کنید یک شاهزاده خانم به معنای واقعی کلمه روی لپ‌تاپ خمیده شده و سعی می‌کند ابزار شفابخش را پیدا کند – به نظر نمی‌رسد کاملاً قابل قبول باشد. ارائه عمومی میدلتون بی عیب و نقص است. مدام از او عکس گرفته می شود و این به ندرت اتفاق می افتد حتی یک چروک در لباسش. این زن به دنیا آورد و او سپس عکس گرفت روز بعد در لباسی که به عکس مشابهی از پرنسس دایانا اشاره کرد. اگر شما بود با فتوشاپ، که من به شدت شک دارم، فکر نمی کنم او حتی یک جزئیات را از دست داده باشد.

برای من عجیب به نظر نمی رسد که فردی که وظیفه اش زیبا بودن در جمع است از هر ابزاری که در دسترس است برای گرفتن عکس کامل استفاده کند. از این گذشته، گرفتن عکس از سه کودک بدون اینکه کسی چهره خنده‌داری داشته باشد یا چشمانش بسته باشد، بسیار دشوار است. (من از بین پنج نفر مسن‌ترین هستم؛ عکس‌های کریسمس خانوادگی ما، که شامل تلاش برای گرفتن عکسی بود که در آن همه ما در یک زمان خوب به نظر می‌رسیدیم، شکنجه بود.) اگر بفهمم این یک تصویر ترکیبی است، تعجب نمی‌کنم. با استفاده از بهترین شات در آن. مشکل کاخ این است که به لطف هوش مصنوعی، مردم می‌دانند کجا به دنبال تصاویر دستکاری شده بگردند: مو، دست، لبه.

با توجه به غیبت آشکار میدلتون، تصویر واضح تر از حد معمول به نظر می رسید

تصاویر، حتی عکس ها، لزوما بازنمایی دقیقی از واقعیت نیستند و این برای عکاسان یا مستندسازان به سختی یک راز است. اگرچه فرانکلین دی. روزولت تا حدی فلج بود، کاخ سفید عکس ها را سرکوب کرد که ناتوانی او را نشان می داد. اخیراً عکس های ترکیبی در آن ساخته شده است نمایشگاه Vanity Fair به ریس ویترسپون سه پا و اپرا وینفری دو دست چپ داد. عکس های افراد مشهور هستند اغلب با فتوشاپ ویرایش می شود برای از بین بردن بافت پوست، لاغرتر کردن افراد مشهور یا تغییر لباس افراد.

تحت اکثر شرایط دیگر، تصویر فتوشاپ شده کیت میدلتون ممکن است باعث طوفان آتش نشود. اما در این مورد، با توجه به غیبت آشکار میدلتون، تصویر بیش از حد معمول شارژ شد. سرانجام، چارلز از زمان تشخیص سرطان خود از انظار عمومی کناره گیری کرده است، اما اکنون اینطور است او تصاویری از خود در حال خنداندن هنگام خواندن کارت های خوب منتشر می کند از عموم

همه این گمانه زنی های عمومی را می توان به راحتی روشن کرد. احتمالاً ویدیویی از میدلتون که از همه به خاطر نگرانی‌شان تشکر می‌کند و به سادگی می‌گوید که می‌خواهد استراحت کند کافی است. این اتفاق نیفتاد. در عوض، دو عکس عجیب پاپاراتزی در کنار عکس روز مادر دریافت کردیم: یکی از TMZ طبقه بندی شده به عنوان “غیرقانونی”. و در انگلستان انجام نشده است حتی از روزنامه ها. دیگری، احتمالاً “مجاز” (هر چه که باشد!) میدلتون را با ویلیام نشان می دهد، رو به دور از دوربین. این تصویر بعد از عکس فتوشاپ ارسال شده است. کمکی نکرد.

به یاد داشته باشید، این خانواده ای است که تصویر برای آنها از همه مهمتر است. میدلتون، یک عامی زیبا که به شاهزاده خانم تبدیل شده، ناپدید شده است. هر چه مدت بیشتری از دید او دور بماند، خطر ویندزورها بیشتر می شود. و اگر او با داستانی غیر از جراحی و بهبودی سخت ظاهر شود، شرکت ممکن است با یک تهدید وجودی روبرو شود. زیرا وقتی صحبت از نماد بودن می شود، تصاویر به واقعیت تبدیل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *