جمعه, می 3, 2024
PlayStation

چگونه Skull and Bones از ویژگی‌های همه جانبه PS5 استفاده می‌کند، در 16 فوریه – PlayStation.Blog

اینجا جایی برای زمین خواران نیست. برای سفر دزدان دریایی عصر طلایی آماده شوید که شما را از غارگان به رهبر دوران دزدان دریایی می برد Skull and Bones در تاریخ 16 فوریه برای پلی استیشن 5 منتشر می شود، با بتای باز که از 8 تا 11 فوریه اجرا می شود*. تیم توسعه در Ubisoft سنگاپور سخت کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که تجربه Skull and Bones در PS5 به لطف ویژگی هایی مانند صدای سه بعدی، محرک های تطبیقی، بازخورد لمسی و غیره تا حد امکان فراگیر است.

با Jussi Markkanen، مدیر فنی Skull and Bones به گفتگو نشستیم تا بفهمیم چگونه از این ویژگی‌ها برای تبدیل شدن Skull and Bones به چنین ماجراجویی منحصربه‌فردی در PS5 استفاده می‌شود و تنها چیزی که از دست می‌دهد بوی دریای شور است.

بلاگ پلی استیشن: به غیر از مرجع بدنام Jolly Roger، پشت سر عنوان Skull and Bones چیست؟

مارککانن: «جمجمه و استخوان‌ها» در محیطی نابخشودنی، در عصر طلایی آشفته دزدی دریایی، در دنیایی الهام‌گرفته از اقیانوس هند می‌گذرد. خطر در هر لحظه در کمین است و شما باید از هر فرصتی برای زنده ماندن و شکوفایی در این دنیای خشن استفاده کنید.

عنوان “جمجمه و استخوان” رویکرد تاریکی را که ما به فانتزی دزدان دریایی ارائه می کنیم، منعکس می کند. شما سفر خود را به عنوان یک کشتی غرق شده آغاز می کنید و باید از غارت و پیشی گرفتن برای تبدیل شدن به مخوف ترین رئیس دزدان دریایی استفاده کنید.

چگونه از هاپتیک های کنترل کننده DualSense در Skull and Bones استفاده می شود؟

در جمجمه و استخوان ها، نبرد دریایی در مرکز این تجربه قرار دارد. شما می توانید انواع سلاح های قدرتمند را برای پیشی گرفتن از کشتی های دیگر، حمله به قلعه ها و شکست دادن هیولاهای دریایی افسانه ای مجهز کنید.

در PS5، هنگام استفاده از تریگرهای تطبیقی، نبرد دریایی با کنترلر بی سیم DualSense واقعا جان می گیرد. از شلیک های دریایی و بالیست های غول پیکر گرفته تا موشک انداز ها و خمپاره ها، می توانید با شلیک انواع سلاح های مختلف، تنش های مختلف ماشه ها را تجربه کنید.

مثلا، زرادخانه‌هایی با شلیک سریع‌تر مانند بالیستا یا کاروناد فقط به کشش جزئی روی ماشه‌های تطبیقی ​​نیاز دارند. وزن تفنگ‌های بلند یا آتش دریایی از طریق افزایش مقاومت منتقل می‌شود، در حالی که ماشه‌های تطبیقی ​​وزن سنگین‌ترین زرادخانه‌های شما، مانند بمباران یا موشک‌ها را ترجمه می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هر شلیکی که شلیک می‌کنید احساس رضایت‌بخش و منحصربه‌فرد می‌کند.

کنترلر همچنین بسته به اینکه سلاح شما در کجا شلیک می شود و در کجا آسیب می بینید، در نقاط خاصی غرش می کند. هنگامی که یک دشمن رگبار توپ را به سمت سمت راست شما شلیک می کند، همانطور که روی صفحه می بینید، شدت حمله را در دستان خود احساس خواهید کرد.

آیا برای بازیکنانی که از کنترلر بی‌سیم قابل تنظیم DualSense Edge استفاده می‌کنند، توصیه‌ای برای راه‌اندازی دارید؟

یکی از گزینه ها می تواند نقشه میانبر دوربین دوچشمی باشد! یک ابزار مهم در تجهیزات هر دزد دریایی دوربین دوچشمی او است. این به آنها امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد جهان جمع آوری کنند، از جمله کشف نقاط ضعف دشمن و شناسایی فرصت های جدید مانند مسیرهای تجاری سخاوتمندانه.

چگونه صدای سه بعدی PS5 در گیم پلی Skull and Bones پیاده سازی شد؟

صدای سه بعدی به ما این امکان را می‌دهد که مرزها را به شکلی که بازی ما را می‌شنوید، کنار بگذاریم. به عنوان مثال، شما می توانید قوس شلیک خمپاره را به دقت تعیین کنید و به شما این امکان را می دهد که تصمیم بگیرید که آیا از این حملات قدرتمند طفره بروید یا برای ضربه آماده شوید.

همچنین به خدمه خود توجه کنید، که اغلب طعمه های شناور در آب را صدا می کنند – به لطف صدای سه بعدی، هرگز نباید تعجب کنید که این طعمه دقیقاً کجاست.

آیا ما هم اشاره کردیم که به دستور کانکس دریا می خوانند؟ زیرا آنها خواهند شد! آن را با چرخ اقدام سریع خود تطبیق دهید و با ضربه زدن روی D-pad یکی از 30 سایبان را خواهید شنید که به زبان های باهاسا اندونزی، مالاگاسی، انگلیسی و فرانسوی خوانده می شود!

چگونه سرعت SSD PS5 به ماجراجویی دزدان دریایی در Skull & Bones کمک می کند؟

در جمجمه و استخوان‌ها، افق را در همه چیز از سواحل آبی شفاف آب گرفته تا طوفان‌های خشمگین در حین حرکت از سواحل آفریقا به هند شرقی دنبال خواهید کرد. Skull and Bones که به طور انحصاری برای کنسول‌های نسل فعلی طراحی شده است به شما امکان می‌دهد دنیای باز عظیم را با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه کاوش کنید.

با SSD فوق‌العاده سریع، بازیکنان می‌توانند حتی سریع‌تر از پست‌ها و غارها به اقیانوس هند وسیع‌تر بروند! این امر به ایجاد تجربه ای فراگیرتر در دریاهای آزاد کمک می کند زیرا بازیکنان می توانند به طور یکپارچه بادبان را بپیمایند، کاوش کنند و در نبردهای دریایی حماسی شرکت کنند.

نمونه ای از جزئیات بسیار دقیق و خنده دار در مورد فرهنگ دزدان دریایی که می خواهید مطمئن شوید بازیکنان بدانند چیست؟

برای Skull and Bones می‌خواستیم سرپیچی، تنش و خشونت دزدی دریایی را به این ژانر بازگردانیم. دزدان دریایی بازماندگان، مردان و زنان عادی بودند که می خواستند وضعیت موجود را به چالش بکشند و سرنوشت خود را رقم بزنند. طبق تحقیقات ما، دزدان دریایی اقیانوس هند نیز ذاتاً مبتکر بودند و تجارت خود را در سراسر منطقه برای جمع آوری اطلاعات و تصاحب منابع به نفع خود گسترش می دادند. آنها از سراسر جهان، از جمله اقیانوس هند، آمدند و با مردم محلی از مناطق مختلف تعامل داشتند. این چیزی است که ما می خواستیم در بازی خود نشان دهیم.

تاریخ انتشار Skull and Bones چند بار تغییر کرده است. نمونه ای از یک ویژگی خاص گیم پلی که از اینکه تیم زمان بیشتری برای کار روی آن داشت، یا یک ویژگی گیم پلی جدید که به لطف زمان توسعه اضافی توانستید ایجاد کنید، سپاسگزار هستید چیست؟

ایجاد یک مالکیت فکری جدید به همان اندازه که چالش برانگیز است رضایت بخش است و توسعه کامل آن به زمان نیاز دارد.

ما نسخه‌ای را که در 16 فوریه خواهید دید، با همکاری نزدیک با جامعه خود از طریق برنامه Insider و آزمایش‌های معمول کاربر، دوباره طراحی کردیم. بازخورد جامعه ای که دریافت کردیم به ما کمک کرد تا بازی را بهبود بخشیم، به ویژه از نظر همکاری، نبرد دریایی و تنوع گیم پلی.

بازی ما در حال حاضر یک تجربه انفرادی شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد و زمان به ما این امکان را می‌دهد که سرمایه‌گذاری بیشتری در بهبود تجربه Co-op انجام دهیم. این شامل حصول اطمینان از قابل اجرا شدن کل بازی در حالت Co-op و ویژگی «تماس برای کمک» است.

ما به تعمیق سیستم تسلیحاتی خود و بهبود بیشتر نبردهای دریایی ادامه داده ایم، و باعث می شود هر سلاحی منحصر به فرد باشد و سبک های مختلف بازی را تشویق کند.

علاوه بر این، ما توانسته‌ایم تنوع گیم‌پلی خود را به گونه‌ای گسترش دهیم که فعالیت‌های خارق‌العاده‌تری مانند کشتی‌های ارواح و هیولاهای دریایی را شامل شود.

در نهایت، شما همچنین می توانید منتظر رویدادها و ویژگی های جدید در فصلی پس از راه اندازی ما باشید.

نسخه Premium را از قبل سفارش دهید تا سه روز زودتر پخش شود

امروز Skull and Bones را از فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کنید. هرکسی که نسخه Premium را پیش‌سفارش کند، می‌تواند این بازی را تا سه روز زودتر از 13 فوریه بازی کند و به بسته پاداش Premium، دو ماموریت اضافی، یک رمز عبور Smugglers، یک کتاب هنری دیجیتال و یک موسیقی متن دیجیتال دسترسی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *