شنبه, جولای 27, 2024
اخبار

به‌روزرسانی نینتندو سوییچ کلماتی مانند «Titler» و «TERF» را مسدود می‌کند.

در حالی که نینتندو سوییچ به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌های بزرگ و منظمی می‌شود، گاهی اوقات بارگیری‌های آرام‌تری نیز وجود دارد که بدون اینکه کاربر بداند یا مجبور به انجام کاری باشد، انجام می‌شود. این به‌روزرسانی‌ها معمولاً روی «فهرست کلمات ممنوعه» کنسول تمرکز می‌کنند.

همانطور که در اوایل سال جاری گزارش دادیم:

نینتندو فهرستی از «کلمات بد» را برای منع کاربران سوییچ از ایجاد حساب‌هایی که به عباراتی که می‌توانند بحث‌برانگیز یا توهین‌آمیز تلقی می‌شوند ارجاع دهند، نگه دارد. در سال 2020، فهرست به‌روزرسانی شد تا «نازی»، «برده»، «KKK»، «ACAB» و «کووید» در میان دیگران اضافه شود. در طول سال 2022، توهین، زبان بی ادب و اشتباهات املایی مختلف از سوی هیتلر بیشتر و بیشتر شد.

در فوریه، کلماتی مانند “ISIS”، اصطلاح جمعی محافظه کارانه “Groomer” و نام قاتل سندی هوک به عنوان بخشی از تغییرات کشف و منتشر شد. Switch dataminer قدیمی OatmealDomeکه اوایل امروز توییت کرد که لیست دوباره به روز شده است.

“به روز رسانی بدون راه اندازی مجدد برای 16.0.3 موجود است”، آنها می نویسند. تنها تغییرات مربوط به لیست کلمات بد است. به نظر می رسد که نینتندو روی مسدود کردن نام مستعار هیتلر (به عنوان مثال: “titler”، “hizzler”) تمرکز کرده است.

به نظر می رسد که کلمه “TERF” (فمینیست رادیکال فراحذفی) نیز گنجانده شده است، که ممکن است نشان دهد که نسخه سوئیچ تاخیری از جانب میراث هاگوارتز نزدیک تر می شود رهایی.

به خاطر داشته باشید که این فقط یک لیست کلی از کلماتی نیست که نینتندو دوست ندارد، بلکه به طور خاص نام حساب های کاربری را هدف قرار داده است و بنابراین فراتر از چند کلمه بی ادبانه و زننده است. همانطور که OatmealDome اشاره می کند در عواقب:

فهرست های فحش ها را نباید صرفاً به عنوان فهرستی از توهین تلقی کرد. این شامل همه چیز از “استونر” تا “کووید” تا توهین های واقعی است. من آن را به عنوان “فهرست کلمات در مورد موضوعات بحث برانگیز که برای بازی هایی که خردسالان ممکن است انجام دهند مناسب نیستند” تفسیر می کنم.

اگر می‌پرسید چه کلمات دیگری فهرست را تشکیل می‌دهند، خوشحالم که پرسیدید (مخصوصاً اگر 10 ساله باشید) زیرا نمونه‌ای از نکات برجسته شامل:

  • کیف توپ
  • بونگ
  • چترولت
  • کوکائین
  • خر
  • دانه
  • بیضه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *