شنبه, جولای 27, 2024
Xbox

راهنمایی در مورد چگونگی استفاده حداکثری از Dark Quest 3

خوش آمدید به Dark Quest 3، امروز در Xbox! بیایید به چند نکته بازی برویم!

اولین اجرا شما

قهرمانان آغازین شما در Dark Quest 3 بربر، کوتوله، کماندار و جادوگر هستند. نحوه تخصیص ارتقای قهرمان خود تأثیر زیادی بر میزان مسافت شما در هر اجرا دارد. شما باید با قرار دادن یک سنبله روی یکی از بشکه های کوتوله شروع کنید. این یک عمل ثانویه است، به این معنی که شما همچنان می توانید یک عمل حمله را پس از آن انجام دهید.

بشکه ها توجه را جلب می کنند و توسط هیولاها مورد حمله قرار می گیرند. همه هیولاها یک هدف ترجیحی دارند (نزدیکترین، کمترین سلامت، بالاترین سلامت، آنهایی که در یک ردیف هستند). بشکه همچنان باید با این قوانین مطابقت داشته باشد.

تبر پرتابی بربر اساساً یک حمله بردی است. پس از مدت کوتاهی حتماً یک نقطه در آنجا قرار دهید.

بعد از آن تیرانداز با حمله غافلگیرانه خود می آید. کماندار در شروع نبرد به سمت یک دشمن تصادفی شلیک می کند. این حمله از تمامی تجهیزات و اصلاح کننده ها بهره می برد.

در نهایت، به مقداری AOE نیاز دارید. یکی از قوی‌ترین کارت‌های بازی، Wizard Thunderstorm است که وقتی سطح آن بالا می‌رود، چندین دشمن را می‌کشد، مخصوصاً اگر حلقه‌های قدرت به تن داشته باشید.

اسکرین شات DQ3

استراتژی های عمومی

  • فیلم مجدد خود را در رویدادهای بی معنی هدر ندهید. اگر قهرمانی مسموم شد یا 1 آسیب دید، فقط آن را بپذیرید. درعوض، رول‌های مجدد را برای رویدادهای با تأثیر بالاتر ذخیره کنید، مانند ب. از دست دادن یک قهرمان برای چند چرخش یا آسیب زیاد.
  • در مبارزه، همیشه ابتدا اقدامات ثانویه خود را انجام دهید تا مزیتی کسب کنید.
  • اگر دوباره بازی های خود را هدر دهید، فقط یک مسئله زمان است که توسط تاس انداختن کشته شوید.
  • مطمئن شوید که سلامت قهرمانان شما خیلی پایین نیست. شما نمی توانید 100٪ آنچه را که در جنگ یا در طول نقشه ها اتفاق می افتد کنترل کنید. وقتی یک قهرمان 1-3 امتیاز زندگی دارد، منتظر مرگ قریب الوقوع باشید! زمانی که سلامت قهرمانان به سطح بحرانی رسید از معجون سلامتی خود استفاده کنید، در غیر این صورت شارژ آن را حفظ کنید.
  • باز کردن قفل قهرمانان جدید بسیار مهم است. بسیاری از قهرمانان زندانی غلبه کرده اند و به راحتی می توانند شما را به شکوه برسانند.
اسکرین شات DQ3

قهرمانان

Barbarian: یک قهرمان همه جانبه خوب که می تواند مقداری آسیب ببیند و آسیب زیادی نیز وارد کند.

کوتوله: بهترین قهرمان برای مشغول نگه داشتن دشمنان با بشکه ها و دور نگه داشتن مهمانی شما از خطر.

آرچر: این یک هیروی با آسیب زیاد است، شاید قهرمانی که بتواند بیشترین آسیب را در یک حمله وارد کند. همچنین دارای یک کارت جاخالی دست کم گرفته شده است که به شما امکان می دهد تا از یک حمله ورودی به طور کامل طفره بروید.

Wizard: کارت های AOE و Utility قوی. یک طوفان رعد و برق دشمنان زیادی را به طور همزمان می کشد، همانطور که یک گردباد اگر بتوانید دشمنان را به صف کنید. حمله اولیه کستر همراه با کارت نامرئی او را دست کم نگیرید. مقاومت جادویی او در پایان بازی بسیار مفید خواهد بود.

لنسر: اولین قهرمانی که می تواند “حیوان خانگی” را احضار کند. شخصیت اضافی همیشه در شروع نبرد احضار می شود و این شخصیت را به سپر گوشتی خوبی تبدیل می کند. نیزه می تواند به دو دشمن پشت سر هم آسیب برساند و همراه با قابلیت Armor Break، زمانی که دشمنان زیادی پشت سر هم وجود دارند، می توانید ویران کنید.

شاهزاده: این قهرمان به شما اجازه می دهد تا به یک متحد یا دشمن دستور دهید تا به دشمن دیگری حمله کند. یکی از قدرتمندترین و همه کاره ترین کارت ها. احاطه کردن شاهزاده با متحدان یک راه آسان برای به دست آوردن پاداش آسیب حمله بدون رفتن به خط مقدم است.

Savager: این قهرمان قادر است با یک اقدام کل تخته را از بین ببرد. امتیازهای زیادی را به موجود تشنه به خون اختصاص دهید که با کشتن یک هیولا به طور خودکار به Savager حمله می کند.

لیدی: یک قهرمان دفاعی قدرتمند. او تنها کسی است که می تواند مهمانی را با کارت منفعل التیام بخشد. سپر الهی او همه اشکال آسیب را مسدود می کند.

Druid: این شخصیت می تواند دو “حیوان خانگی” را احضار کند. یک خرس بزرگ که به چندین دشمن حمله می کند و یک روباه کوچکتر که آسیب زیادی به یک هدف وارد می کند. اگر حزب شما به دفاع اضافی نیاز دارد، می توانید به درختی بزرگ تبدیل شوید تا آسیب را جذب کند در حالی که سایر قهرمانان شما ضربه نهایی را وارد می کنند.

پادشاه کوتوله: این قهرمان یک “حیوان خانگی” نیز دارد که به جذب آسیب کمک می کند. علاوه بر این، او یک کارت منفعل دارد که در صورت آسیب دیدن توسط دشمنان، یک متحد را به حمله فرا می خواند.

شوالیه: درست مانند کماندار، شوالیه می تواند به طور خودکار در ابتدای مبارزه با کمترین سلامتی دشمن را با “شارژ” شارژ کند. اگر دشمن زنده بماند، کارت Follow Me آنها متحدی را احضار می کند تا به آن هدف نیز حمله کند. یک قهرمان واقعاً بسیار قدرتمند.

Fire Mage: کارت های آسیب جادویی ویرانگر و حیوان خانگی که می توان آن را در هر نقطه از میدان جنگ احضار کرد.

سخنان پایانی

یک مهمانی خوب باید فروشنده هایی با خسارت زیاد، راه هایی برای جذب آسیب بدون آسیب دیدن و نوعی AOE برای مبارزه با دشمنان زیاد داشته باشد. مهمانی خود را با دقت انتخاب کنید و تاس های خوش شانس خود را در مقابل جادوگر و جادوی او بیاورید.

موفق باشید، دانش آموزان من!

مسن تر

ایکس باکس لایو

Dark Quest 3

Brain Seal Ltd


4

14.99 دلار

رومیزی سبک سرکش که کاوش مبتنی بر نقشه را با نبردهای نوبتی ترکیب می کند. مهمانی خود را ایجاد کنید، کارت های ماجراجویی بکشید، تاس بیاندازید و با هیولاها مبارزه کنید تا جادوگر و جادوی او را شکست دهید. پیامی از بزرگتر: «دوستان به هشدار من خوب توجه کنید. شر جدید در شرق ظاهر شده است. یک جادوگر تشنه قدرت از جادوی هرج و مرج، قلمرو را محاصره می کند. به همین دلیل با شما تماس گرفتم. شما قهرمان هستید، یکی.» و اینها. و بدون تو همه امیدها از بین رفته است. شما با چالش های بی شماری روبرو خواهید شد که ممکن است از آن ها جان سالم به در نبرید، و اتحادهای قدیمی باید دوباره ساخته شوند تا فرصتی پیدا کنند. من تا جایی که می توانم شما را راهنمایی می کنم، اما بقیه به شما بستگی دارد. چه چیزی؟ مناطق .هر منطقه را بر اساس نقاط قوت و ضعف حزب خود انتخاب کنید، کارت های ماجراجویی بکشید، تاس بیندازید، با هیولاها بجنگید و به قلعه آشوب برسید تا جادوگر و ویژگی های جادویش را شکست دهید. تجربه ساده ای که در آن گروهی از قهرمانان را جمع می کنید و بازی می کنید تا زمانی که برنده شوید یا بمیرید • 13 منطقه برای بازی با بیش از 150 کارت ماجراجویی • زنده ماندن در جمجمه سرنوشت و جادوی جادوگر • نبردهای تاکتیکی تر نوبتی با اعداد تصادفی کنترل شده • 80+ نقشه‌های نبرد شامل طلسم‌ها، سلاح‌ها، معجون‌ها و وسایل • دنیای هنری منحصربه‌فرد که به نظر می‌رسد، احساس می‌کند و مانند یک میز بازی می‌کند • صداپیشگی برای جادوگری که نقش استاد سیاه‌چال را بازی می‌کند. قبل از! Dark Quest این یک بازی تخیل شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *