شنبه, جولای 27, 2024
برترین

فرقه کلاسیک تومبا! بر روی پلتفرم های مدرن منتشر خواهد شد

Limited Run Games با انتشار مجدد عنوان فرقه محبوب پلی استیشن Tomba، یک بچه وحشی مو صورتی خاص را به پلتفرم های مدرن بازمی گرداند! پلتفرمر سرگرم‌کننده و رنگارنگ به لطف موتور کربن ال‌آر‌جی بر روی پلی‌استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی مجددا عرضه می‌شود.

تومبا! اولین بار در سال 1998 برای پلی استیشن منتشر شد و با وجود موفقیت تجاری محدود، یک سال بعد دنباله ای دریافت کرد. پس از شناخته شدن به عنوان یک کلاسیک کالت، در سال 2011 دوباره در شبکه پلی استیشن منتشر شد. این بازی یک پسر جنگلی با موهای صورتی به نام تومبا را دنبال می کند که تلاش می کند میراث خانوادگی یک نژاد شیطانی خوک های انسان نما را پس بگیرد.

در حال اجرا: تومبا! | تریلر رونمایی LRG3

Limited Run از عرضه مجدد این بازی برای کنسول های مدرن پلی استیشن و همچنین Nintendo Switch و PC خبر داده است. طراحی صوتی اصلی بازی پس از انتشار به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، بنابراین بازسازی یک موسیقی متن کاملاً جدید توسط آهنگساز افسانه ای فوجیتا هارومی را ارائه خواهد کرد.

این بازی برای هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتال در نظر گرفته شده است، با بازی Limited Run به زودی جزئیات بیشتری را نوید می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *