پنج‌شنبه, می 2, 2024
تکنولوژی

تسلا ادعا می کند که هر مدل 3 جدید اکنون واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است.

قیمت اولیه یک تسلا مدل 3 پس از دریافت اعتبار مالیاتی ایالتی می‌تواند مجدداً کمتر از مرز 35000 دلاری باشد. این چیزی است که وب سایت تسلا ادعا می کند هر مدل 3 جدید واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی در ایالات متحده است، زیرا این اعتبارات در 18 آوریل برای مدل‌های سطح پایه استاندارد و برد بلند RWD به نصف کاهش یافت.

اکنون صفحات خرید تسلا این نشان را نمایش می دهند.
اسکرین شات توسط شان هالیستر / The Verge

اینجا در کالیفرنیا، نه چندان دور از کارخانه Fremont تسلا، من باید 41630 دلار قبل از مالیات بپردازم – اما فقط 32130 دلار پس از مشوق های فدرال و ایالتی، با این فرض که تسلا درست می گوید که خودروهایش اکنون واجد شرایط دریافت اعتبار کامل فدرال هستند. بسته به مشوق های ایالت شما، ممکن است کمتر از 30000 دلار هزینه داشته باشد.

من “صرفه جویی 6 ساله تخمینی گاز” شرکت را حساب نمی کنم زیرا هیچ کس آنها را در جیب من نخواهد گذاشت.
اسکرین شات توسط شان هالیستر / The Verge

اسکرین شات توسط شان هالیستر / The Verge

دلیل انصراف برخی خودروها از صلاحیت این است که باتری‌های آن‌ها الزامات خرید را برآورده نمی‌کنند. که نشان می دهد 40 درصد مواد معدنی آن باید «در ایالات متحده یا یکی از شرکای توافق تجارت آزاد ایالات متحده استخراج یا فرآوری شود» و 50 درصد از اجزای آن باید «در آمریکای شمالی تولید یا مونتاژ شوند».

این درصدها هر سال در حال افزایش است – تا سال 2027، 80 درصد مواد معدنی و اجزای باتری باید این شرایط را داشته باشند تا وسایل نقلیه واجد شرایط دریافت اعتبار باشند.

محدودیت درآمد 150000 دلار برای افراد، 300000 دلار برای تشکیل پرونده مشترک زوج های متاهل.
اسکرین شات توسط شان هالیستر / The Verge

همچنین، هر خودرو یا خانواده ای واجد شرایط دریافت 7500 دلار اعتبار مالیاتی نیست: شما باید درآمد مشخصی داشته باشید و نمی توانید لوازم جانبی زیادی به تسلا اضافه کنید وگرنه سقف قیمتی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *