پنج‌شنبه, می 2, 2024
تکنولوژی

جدیدترین مانیتور 32 اینچی 4K ال‌جی با یک تلویزیون هوشمند در داخل خیره‌کننده است

ال‌جی در نمایشگاه CES امسال از سری جدیدی از مانیتورهای کامپیوتری/تلویزیون هیبریدی ۳۲ اینچی ۴K با نام MyView رونمایی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد آنها “در رنگ های متنوعی از جمله سفید اسانس، بژ ملایم، صورتی نخی و سبز پنبه ای موجود خواهند بود.” آنها در سه نوع با دو قیمت عرضه می شوند – 599.99 دلار و 499.99 دلار، و ال جی می گوید در آینده در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

مشخصات و زبان طراحی نمایشگرهای LED هوشمند جدید ال جی شباهت زیادی به سامسونگ M8 دارد. هر دوی آنها در چندین رنگ هستند و دارای طراحی مدرن iMac هستند، البته با پایه های قابل تنظیم تر (هر دو از تنظیمات ارتفاع، شیب و چرخش پشتیبانی می کنند). هر کدام را می توان به عنوان یک تلویزیون هوشمند با کنترل از راه دور استفاده کرد و همه مانیتورهای جدید MyView دارای WiFi و بلوتوث، 2 بلندگوی داخلی و دو پورت HDMI هستند.

ال‌جی MyView با یک کنترل از راه دور ارائه می‌شود تا ثابت کند که در جریان پخش جدی است.
تصویر: ال جی

اما چند تفاوت کلیدی می تواند مانیتور جدید ال جی را به یک معامله بهتر تبدیل کند. پنل IPS آن احتمالاً از منظر بهتر از فناوری VA در نمایشگرهای سامسونگ به نظر می رسد و سه درگاه USB-C آن با شارژ 90 واتی USB-C از تک USB-C M8 با حداکثر توان 65 وات شکست خورده است. گران ترین MyView نیز 100 دلار کمتر از M8 قیمت دارد.

اگر نگاه کنید، LG MyView کمی شبیه iMac به نظر می رسد.
تصویر: ال جی

نمایشگرهای MyView ال‌جی دارای webOS خواهند بود، که طبق اعلام ال‌جی، مزیت خوبی نسبت به سایر مانیتورهای روزمره‌تر به آن‌ها می‌دهد: آنها باید بتوانند مانند Chromebook کار کنند و از سرویس‌های ابری مانند Microsoft 365 یا Google Workspace استفاده کنند، بدون اینکه به آن متصل شوند. یک کامپیوتر دیگر

صحبت از قیمت: در بیانیه مطبوعاتی LG آمده است: 599.99 دلار مدل 32SR85U دارای سه پورت USB-C با توان خروجی 90 وات USB-C و یک وب کم قابل جدا شدن است. این صفحه محصول 32SR85U همچنین به سازگاری HomeKit اشاره می کند که در تلویزیون های هوشمند معمولاً به این معنی است که می توانید از سیری بخواهید ورودی ها را تغییر دهد یا آن را خاموش و روشن کند.

قیمت دو نوع دیگر 499.99 دلار است. 32SR83U همچنان دارای سه پورت USB-C و روشنایی صفحه نمایش 400 نیت است، اما تنها 65 وات از طریق USB-C تولید می کند و همراه با وب کم نیست. به نظر می رسد 32SR70U اصلا از وب کم جداشدنی پشتیبانی نمی کند، تنها 350 نیت دارد و تنها دارای یک درگاه شارژ 45 واتی USB-C است، در حالی که دو پورت دیگر را با پورت USB 2.0 (احتمالاً USB-A) جایگزین می کند. یکی از این ها شبیه بقیه نیست.

MyView ممکن است از جهات مختلف سامسونگ M8 را کاهش دهد، اما هدف این سری به وضوح پر کردن شکافی است که انتخاب مانیتور اپل ایجاد کرده است. از آنجا که مانیتورها تقریباً همیشه زشت هستند، و در حالی که اکثر مردم به سادگی این واقعیت را می پذیرند، دسته ای از افراد هستند که دوست دارند چیزی روی میز خود داشته باشند که ظاهر خوبی داشته باشد، و در این مورد آنها یک مانیتور استودیویی را برای آن انتخاب می کنند که هزینه ای ندارد. بیشتر از کامپیوتر شما مشخصات اصلی صفحه نمایش MyView احتمالاً قیمت آن را توجیه نمی کند، اما ظاهر و ویژگی های اضافی تلویزیون هوشمند آن را توجیه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *