یکشنبه, می 5, 2024
مقاله

گفته می شود که جک بلک قرار است نقش استیو از Minecraft را در فیلم آینده بازی کند

گفته می شود که جک بلک قرار است نقش استیو ماینکرافت را در اقتباس سینمایی آینده ایفا کند.

ضرب الاجل، مهلت بیان می‌کند که بلک – که استعداد خود را در فیلم برادران سوپر ماریو و اقتباس آینده Borderlands نیز قرض داده است – اخیراً به گروه بازیگران فیلم در مقابل جیسون موموآ پیوسته است.

از آن زمان بلک ظاهراً این گزارش را با یک گزارش بازیگوش تأیید کرده است پست شبکه های اجتماعی. مجری تصویری از خود در حال خواندن یک کتاب درسی اصول Minecraft را با عنوان: “یک بازیگر در حال آماده شدن” به اشتراک گذاشت.

در اینجا Ian ما با همه چیزهایی که باید در مورد گیم پلی بازی Minecraft Legends بدانید، آمده است.در یوتیوب تماشا کنید

طبق گزارشات تابستان گذشته، فیلم آتی Minecraft برادران وارنر بر روی “اژدهای بدخواه Ender در حالی که در مسیر نابودی قرار می گیرد” تمرکز خواهد کرد.

اما خوشبختانه گروهی از ماجراجویان شجاع و “بعید” به رهبری یک دختر جوان که هنوز نامش مشخص نیست، “برای نجات جهان بالا” از خشم اژدها به راه افتادند.

در سال 2022، اعلام شد که این فیلم آینده ماینکرافت، جارد هس ساخته ناپلئون دینامیت را برای کارگردانی انتخاب کرده است. در همین حال مری پارنت تهیه کننده Dune در کنار روی لی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

در مورد بلک، بازی او در نقش Bowser در انیمیشن ماریو سال گذشته تحسین های زیادی را برای او به همراه داشت، با تصنیف اجرا کننده “Peaches” که اولین حضور انفرادی این مجری در بیلبورد Hot 100 بود. موزیک ویدیوی این آهنگ پس از انتشار در یوتیوب توانست در 11 روز 17 میلیون بازدیدکننده داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *