جمعه, می 3, 2024
برترین

دست از تلاش برای سرنوشت سازی بردارید

GameSpot مفتخر است که Spot On را ارائه می‌کند، یک برنامه خبری هفتگی جدید با سردبیر تامور حسین و تهیه‌کننده ارشد لوسی جیمز. ما می دانیم که اینترنت مملو از اخبار روزانه و هفتگی است که خلاصه ای از آنچه در صنعت بازی اتفاق می افتد را نشان می دهد، بنابراین تصمیم می گیریم برای ارائه دیدگاه خود و تحریک گفتگو به یک موضوع، موضوع یا موضوع عمیق تر بپردازیم.

در قسمت اول، لوسی و تامور به خطرات تعقیب گرایش‌ها می‌پردازند، به‌ویژه بازی‌ها را مجبور می‌کنند که در طراحی‌شان شبیه به سرنوشت باشند و تلاش می‌کنند تا یک بازی به عنوان یک سرویس باشند. در حالی که به دلیل راه اندازی Redfall این یک بحث به موقع است، بسیاری از بازی ها در چند سال گذشته از همین روند پیروی کرده اند، چه خوب و چه بد.

GameSpot مجموعه‌ای از نمایش‌های جدید در YouTube دارد که می‌توانید آنها را ببینید. اگر هنوز آن را ندیده‌اید، ویدیوی GameSpot History of Legend of Zelda را اینجا ببینید. اگر مقالات ویدیویی سرعت شما بیشتر است، حتما آنها را بررسی کنید کرت لاکر، که به مکانی که ریمسترها و بازسازی ها در این صنعت دارند نگاه می کند. می‌توانید بدون HUD، کارشناسان پاسخ می‌دهند، نحوه ذخیره آن و موارد دیگر را در سایت ما بررسی کنید کانال یوتیوب.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. GameSpot ممکن است بخشی از درآمد را در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *