دوشنبه, می 6, 2024
PlayStation

شایعات جدید در مورد وضعیت در حال پخش است و بازی های زیادی در مورد آن گمانه زنی می شود.

اکنون اینترنت تقریباً متقاعد شده است که سونی دوباره میزبانی خواهد کرد وضعیت بازی پخش زنده یا این هفته یا آینده، زیرا خودی‌ها با تیزرها و پست‌های مبهم زیاده‌روی می‌کنند تا به نظر برسد که می‌دانند. برخی قطعاً – PS Plus افشاگرها Billbil-kunبه عنوان مثال – در حالی که دیگران این کار را نمی کنند، تجزیه مطالب مزخرف برای یافتن گزارش های بسیار دقیق تر کار دشواری است. با این حال، به نظر واضح است که سونی در حال آماده سازی ارائه ای است که می تواند بسیار بزرگتر از حالت بازی سنتی شما باشد.

پیشنهادات پخش زنده برنامه ریزی شده پلی استیشن در چند هفته اول سال 2024 مدتی است که مطرح شده است و گمانه زنی ها واقعاً هفته گذشته – با شایعات بیشتر امروز صبح – آغاز شد. حدس زده می‌شود که بازی‌های PS5 مانند Death Stranding 2 با عنوان زیرنویس «On the Beach»، PS5، نسخه‌ی جدید Until Dawn و Rise of the Ronin برای رایانه‌های شخصی، هم‌اکنون در حالت بازی آینده ظاهر خواهند شد. Billbil-kun Concord را به لیست اضافه کرد.

افشاکننده ادعا می‌کند که شاهد گیم‌پلی و شخصیت‌هایی از FPS چند نفره استودیو فایروالک خواهیم بود که قرار است امسال برای PS5 عرضه شود. به طور سنتی، سونی در روز پنج‌شنبه میزبان ارائه‌های State of Play خود است و خود نمایش سه‌شنبه قبل از آن اعلام شده است. بنابراین، ممکن است فردا این خبر به طور رسمی اعلام شود.

چه چیز دیگری را امیدوارید در State of Play ببینید؟ پیش بینی های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *