جمعه, می 3, 2024
ویدیو

کونامی Time Pilot ’84 این هفته در آرشیو Arcade ظاهر شد – Destructoid

پس حدس می‌زنم ما فقط در سال 1984 زندگی می‌کنیم؟ (ارسال توییت)

یک هفته دیگر، یکی دیگر از shmup های کلاسیک از آرشیو آرکید همستر، که ربع مونچرهای دیروز را به پلتفرم های امروزی می آورد. این هفته، دنباله فیلمبرداری فضایی کونامی بازمی گردد تایم پایلوت 84اکنون برای PS4 و Nintendo Switch قابل دانلود است.

در صحنه آرکید – بدون تعجب – در سال 1984 ظاهر شد، Time Pilot ’84: بیشتر به دنیاهای ناشناخته دنباله کونامی است خلبان زمانبا این حال، گیم‌پلی جنگنده جت و منطقه زمانی اصلی را با چشم‌انداز حرکت آزاد، یک سفینه فضایی و یک محیط «آینده‌نگر» بافت‌دارتر تغییر می‌دهد.

بازیکنان کشتی را کنترل می کنند زیرا انبوهی از دشمنان را که از همه جهت حمله می کنند دفع می کند. اگر بازیکن بخواهد زنده بماند، بدها را نابود کند و با Silver Space Boss هر مرحله بجنگد، به طفره رفتن ماهرانه دست و هدف گیری کامل پیکسلی نیاز است. صادقانه بگویم، این بازی هیچ ارتباطی با نسخه قبلی خود ندارد و نشان می دهد که این یک پروژه جداگانه است که برای سرمایه گذاری از موفقیت نسخه اصلی اقتباس شده است.

تایم پایلوت 84 اکنون برای PS4 و Nintendo Switch با قیمت حدود 8 دلار قابل دانلود است. این اقدام را در ویدیوی زیر با حسن نیت از YouTuber مشاهده کنید بازی قدیمی کلاسیک یکپارچهسازی با سیستمعامل.

کریس مویس

سردبیر ارشد – کریس از دهه 1980 بازی های ویدیویی انجام می دهد و از دهه 1880 در مورد آنها می نویسد. از Galaxy High با ممتاز فارغ التحصیل شد. توییتر: @ChrisxMoyse

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *