دوشنبه, می 6, 2024
تکنولوژی

یکی را برای هارد دیسک ها کنار بگذارید، زیرا بازی های رایانه شخصی به طور فزاینده ای به SSD نیاز دارند

هنوز آن هارد دیسک 8 ترابایتی چرخان را برای نصب بازی های رایانه شخصی خود نگه دارید؟ اکنون به نظر می رسد که SSD ها به حداقل تجهیزات جدید برای بازی های رایانه ای مدرن تبدیل خواهند شد. در حالی که SSDها به صورت استاندارد در جدیدترین و بهترین دستگاه‌ها و لپ‌تاپ‌های بازی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند، تا این هفته شاهد نبودیم که توسعه‌دهندگان بازی واقعاً برای حداقل SSD تلاش کنند.

مایکروسافت روز یکشنبه میزبان بازی‌های ایکس باکس خود بود و فاش کرد که اولین IP جدید Bethesda در ۲۵ سال گذشته، ستاره فیلد، مورد نیاز است 125 گیگابایت حافظه SSD در تاریخ 6 سپتامبر عرضه می شود. این یک توصیه نیست، بلکه یک حداقل نیاز برای بازی است ستاره فیلد روی کامپیوتر

یک بازی تنها یک روند نیست، اما در عین حال CD Projekt Red نیز نشان داده است که از حداقل نیازها فراتر رفته است Cyberpunk 2077 حداقل به یک SSD و پشتیبانی از HDD به تدریج نیاز دارید. در حالی که سیستم مورد نیاز برای تغییر می کند Cyberpunk 2077 مربوط به آنچه قرار است بیاید آزادی خیالی این نسخه بر روی هارد دیسک قدیمی‌تر کنسول‌های Xbox One و PS4 ارسال نمی‌شود، بازی PC پایه به زودی به این حداقل مشخصات SSD ارتقاء خواهد یافت.

CD Projekt Red توضیح می‌دهد: «یکی از تغییرات، تصمیم به توقف پشتیبانی از هارد دیسک‌ها برای حداقل‌های مورد نیاز است – SSD‌ها زمان بارگذاری سریع‌تر، جریان بهبود یافته و عملکرد کلی بهتر را در مقایسه با هارد دیسک‌ها ارائه می‌کنند.» در یک پست وبلاگ.

حداقل الزامات جدید برای Cyberpunk 2077.
تصویر: CD Projekt Red

Cyberpunk 2077 به طور ناگهانی کار بر روی هارد دیسک را متوقف نمی کند، اما CD Projekt Red به پشتیبانی فعال و آزمایش بازی روی هارد دیسک پایان می دهد، بنابراین بازیکنان ممکن است در نهایت با مشکلات عملکرد یا باگ مواجه شوند.

اجتناب‌ناپذیر است که بازی‌های رایانه‌ای بیشتر به حداقل SSD نیاز داشته باشند، زیرا توسعه‌دهندگان بازی همچنان از نسل‌های کنسول Xbox One و PS4 پیشی می‌گیرند و محدودیت‌های Xbox Series S/X و PS5 را زیر پا می‌گذارند. هم ایکس باکس وان و هم PS4 که با هارد دیسک و کنسول عرضه می شوند، همیشه تاثیر زیادی بر نحوه توسعه یک بازی کراس پلتفرم دارند.

اکنون که کنسول های نسل فعلی همه SSD هستند، خواهیم دید که توسعه دهندگان با این فناوری بارگذاری سریع چه کاری می توانند انجام دهند، اکنون که مایلند هارد دیسک ها را در کتاب تاریخ نگه دارند. امیدواریم بازی‌های بیشتری از DirectStorage نیز پشتیبانی کنند. این هنوز یک انتقال تدریجی خواهد بود و احتمالاً واقعاً از اجرای بازی‌ها بر روی هارد دیسک جلوگیری نمی‌شود، اما اگر همچنان چرخش یک هارد دیسک در حال چرخش را دوست دارید، از لحظه‌ای لذت ببرید که توسعه‌دهندگان آماده می‌شوند تا به دنیایی از سرعت SSD تغییر دهند. و سکوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *