شنبه, جولای 27, 2024
برترین

هیچ بازی اصلی سونی تا آوریل 2025 منتشر نخواهد شد

به نظر می رسد سال آینده سالی نسبتاً آرام برای سونی در بخش اول خواهد بود، زیرا این شرکت اعلام کرده است که بازی های اصلی فرنچایز پلی استیشن را حداکثر تا آوریل 2025 منتشر نخواهد کرد. هیروکی توتوکی، رئیس سرگرمی‌های تعاملی سونی، در یک تماس مالی گفت که در حالی که پروژه‌های «بزرگ» در حال توسعه هستند، این شرکت در سال مالی آینده، که در 31 مارس 2025 به پایان می‌رسد، تمرکز بیشتری روی بازی‌های سرویس زنده خود خواهد داشت.

در نرم افزار شخص اول، ما می خواهیم به تولید آثار با کیفیت بالا و توسعه بازی های خدمات زنده ادامه دهیم. توتوکی گفت. در حالی که پروژه‌های بزرگی در حال حاضر در دست توسعه هستند، ما قصد نداریم عناوین فرنچایز جدید موجود مانند God of War Ragnarok و Marvel’s Spider-Man 2 را در سال مالی آینده منتشر کنیم. اگرچه بار هزینه‌های مربوط به خرید در سال مالی آینده کاهش می‌یابد.” “ما انتظار داریم سود نرم‌افزار شخص اول به دلیل تاثیر کاهش درآمد، کمی نسبت به سال مالی امسال کاهش یابد.”

در حالی که هنوز برای انتظار بازی‌های جدید Spider-Man یا God of War خیلی زود است، این امر احتمال ورود جدید از برخی فرنچایزهای بزرگ دیگر سونی مانند Ghost of Tsushima یا The Last of Us در سال 2025 را رد می‌کند. در عین حال، فرنچایزهای جدید بازی های ویدیویی مانند FairGame$، Marathon و Concord در مراحل مختلف توسعه هستند، در حالی که چندین بازی انحصاری پلی استیشن مانند Final Fantasy 7 Rebirth، Rise of the Ronin و Stellar Blade در سال آینده منتشر خواهند شد. .

خبر مهم دیگر از این جلسه این بود که سونی تأیید کرد که نتوانسته است به هدف فروش بلندپروازانه خود یعنی فروش 25 میلیون PS5 در سال مالی جاری دست یابد، و این باعث شد این شرکت این پیش بینی را به 21 میلیون فروش تغییر دهد. Marvel’s Spider-Man 2 نیز تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است و این شرکت ذکر کرده است که PS5 اکنون در “فاز نهایی” چرخه زندگی خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *